رجعت پیکر شهید ملایری  از 32 سال

پس از 32 سال پیکر شهید گرانقدر غلامحسین ترک دهنو به میهن بازگشت. 

رجعت پیکر شهید ملایری  از 32 سالبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه ملایر، مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و نمایندگان دیگر دستگاهها با حضور در منزل بسیجی شهید غلامحسین  ترک دهنو خبر بازگشت پیکر شهید را به خانواده وی اعلام نمودند.

فرماندار ویژه ملایر بیان داشت: اینک که در آستانه شهادت حضرت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در کنار خانواده این شهید گرانقدر هستیم بسیار خوشحالیم.

وی با اشاره به خاطرات فرزندان و برادران شهید اظهار داشت: شهید عزیز اهل دعا و نماز بوده و بارها به جبهه رفته و آرزوی وی شهادت در راه خدا بوده است و این خصلت در بین تمام شهدای ما مشترک بوده است.

فرماندار ملایر ادامه داد: وظیفه همه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اهداف بزرگ و والای این شهیدان را دنبال نمایند.

رضایی با اشاره به روایتی از معصومین(ع) تصریح کرد: مجاهدی که از اهل و عیالش جدا میشود و خداحافظی میکند اگر تمام دریاها مرکب و همه جنگلها قلم شوند ثواب این مجاهدت را نمیتوانند بنویسند.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید ترک دهنو عنوان کرد: الان روح این شهید عزیز حاضر و ناظر است و در این ایام بسیار پر برکت و عزیز و در آستانه شهادت حضرت رسول(ص) پیکر ایشان به آغوش خانواده اش باز میگردد.

روشنایی نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان نیز بیان داشت: پیکر پاک این شهید اخیرا از منطقه فاو(ام القصر) به عقب منتقل شدند.

وی افزود: در سال ۹۳ از فرزندان این شهید نمونه خون  گرفته شد و پس از مطابقت با نمونه خون شهید و آزمایش دی.ان.ای، موفق به شناسایی وی شدند.

لازم به ذکر است که شب جمعه (شب ۲۸ ماه صفر) مراسم وداع با پیکر شهید همزمان با نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله ملایر و مراسم تشییع در روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره)  و مراسم ختم نیز بعد از نماز جمعه در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش.و

پیکر شهید ملایر به میهن بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.