رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های فروریخته در زلزله هستیم

رییس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: در حال ارزیابی کیفیت واحد‌های مسکونی فروریخته در مناطق زلزله زده هستیم که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های فروریخته در زلزله هستیمفرج الله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی کشور در گفتگو با خبرنگارمسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دربرخی از نقاط زلزله دیده تنها ۲الی ۳ ساختمان آسیب دیده اند اظهار کرد: هم اکنون، در حال ارزیابی و نظارت از ساختمان‌ها هستیم و به زودی گزارش‌های متخلفی از جنبه‌های کاربردی ارائه شود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور تصریح کرد:در بسیاری از ساختمان‌ها، اسکلت و پایه، سالم مانده اند و بنابراین این موضوع نشان دهنده پایداری ساختمان است.

رجبی تصریح کرد: طراحی ساختمان‌ها در هر شرایطی بسیار مهم است بنابراین باید برای جلوگیری از ریزش ساختمان‌ها، اقدامات لازم را با استفاده از نیروهای متخصص انجام داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دربین ساختمان های فروریخته درمناطق زلزله زده، ساختمان های مسکن مهر هم به چشم می خورند افزود: با دستور وزیر راه و شهرسازی، تمامی بازرسان و کارشناسان، برای بررسی به این مناطق اعزام شده اند.

انتهای پیام/

دستور پیگیری برای واحدهای آسیب دیده زلزله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار