ربیعی با صدور بخشنامه ای اعلام کرد

زلزله زدگان غرب کشور نیازمند کمک رسانی فوری هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه به تمام معاونان بر کمک رسانی به زلزله زدگان عزیز غرب کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه به تمام معاونین ، مدیران عامل و رؤسای سازمان ها ، صندوق ها و بانک های تابعه و مدیران کل اجرائی بر کمک رسانی به زلزله زدگان عزیز غرب کشور تاکید کرد.

متن کامل بخشنامه وزیر کار برای کمک رسانی فوری به زلزله زدگان کرمانشاه بدین شرح است:

زلزله مناطق غرب کشور که متاسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان شد موجب اندوه، تألم و تاسف شد. با توجه به رسالت اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خدمت رسانی به کلیه آحاد جامعه علی الخصوص اقشار آسیب پذیر انتظار دارم کلیه معاونین، مدیران و رؤسای سازمان ها،صندوق ها و بانک ها، مدیران حوزه های ستادی و اجرائی و کلیه شرکت ها و مؤسسات وابسته با بسیج ظرفیت ها و امکانات خود و با دقت لازم و احساس مسئولیت و ضمن هماهنگی با دستگاههای ذیربط، در خدمت به حادثه دیدگان عزیز میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند. لازم می دانم موارد ذیل در اولویت برنامه ها و اقدامات اعضای شورای هماهنگی استانها قرار بگیرد:

۱- روسا و مدیران کل استان های حادثه دیده ، با بسیج نیرو ها و آماده سازی ظرفیت ها در هماهنگی کامل با ستاد بحران استان نسبت به امداد رسانی به هر طریق ممکن علی الخصوص در اختیار قرار دادن مجموعه های ورزشی کارگری و سایر اماکن اقامتی و رفاهی زیرمجموعه خود برای اسکان خانوارها و افراد حادثه دیده اقدام کنند.

۲- روسا و مدیران کل استان های همجوار بدون درنگ در تعامل با مدیران کل استان های آسیب دیده نسبت به ارزیابی و بررسی امکانات موجود در جهت رفع کمبود ها اقدام عاجل کنند.

۳- سازمان تأمین اجتماعی نسبت به تجهیز بیمارستان ها به اقلام دارویی مورد نیاز و نیز اعزام پزشک و پرستار با توجه به نیاز مناطق آسیب دیده اقدامات لازم را به عمل آورند.

زلزله زدگان غرب کشور نیازمند کمک رسانی فوری هستند

۴- اکیپ های مددکاری و مشاوره ای توسط سازمان بهزیستی سازماندهی و به منطقه آسیب دیده اعزام شوند.

۵- شرکت ها و کارخانجات تولیدی وابسته نسبت به تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز از قبیل : آب معدنی، پتو ، چادر ، دارو ، مواد غذائی کنسرو شده وغیره با هماهنگی ادارات کل اجرائی استان اقدام کنند .

یادآور می شوم علاوه بر مکلف بودن تمامی معاونت ها و سازمان ها و شرکت ها و مؤسسات وابسته نسبت به مشارکت در این اقدام خدا پسندانه، لازم است اقدامات انجام شده را به صورت روزانه به دفتر اینجانب گزارش کنند .

انتهای پیام/

بخشنامه وزیر کار برای کمک رسانی به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار