برگزاری ۱۲۶ برنامه همزمان با دهه وقف در خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری ۱۲۶ برنامه محوری همزمان با دهه وقف در استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دهه وقف از ۲۵ آبان آغاز می شود، گفت: ۱۲۶ برنامه محوری در این دهه در شهرستان ها و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش یاوران وقف با حضور امام جمعه و فرماندار در ۱۱ شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش از واقفان تجلیل می شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه ۳۶ نشست صنفی تخصصی وقف در ۱۱ شهرستان استان از دیگر برنامه های این هفته است، گفت: شش نمایشگاه وقف نیز در این دهه در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۵ ایستگاه "همه واقف باشیم" در استان برپا خواهد شد، افزود: هشت جلسه زنگ انشاء، غبارروبی مزا شهدا و دیدار با خانواده های شهدا، عیادت از بیماران و طرح ویزیت رایگان پزشک از دیگر برنامه های دهه وقف است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه هفت محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی شاکرنژاد در استان برگزار می شود،گفت: ۱۴ پروژه نیز در این دهه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره اطعام به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) در ۱۵ نقطه استان افزود: عزداری امام حسن مجتبی (ع) نیز در ۲۸ بقعه متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ۲۵ بقعه متبرکه عزاداری شهادت امام رضا (ع) برگزار می شود، گفت: ۱۱ مبلغ متخصص اعزامی از قم و ۵۰ روحانی بومی در دهه پایانی صفر برنامه مذهبی دارند.
انتهای پیام/ب


عزاداری شهادت امام رضا (ع) در 25 بقعه متبرکه خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.