استقرار آشپزخانه رضوی برای تأمین غذای گرم زلزله‌زدگان در دشت ذهاب+عکس

آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین آستان قدس برای تأمین غذای گرم زلزله‌زدگان به دشت ذهاب مسقر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین یکتا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه مردمی امام رضایی‌ها شامل خادمیاران رضوی و بسیجی‌های آستان قدس و نیز اعضای جبهه فرهنگی انقلاب به کمک آسیب دیدگان زلزله‌زده در غرب کشور شتافته‌اند و هم اکنون مواد غذایی، نان و نیز لباس گرم و چادر برای کمک به زلزله زدگان این منطقه مورد نیاز است.

مسئول ستاد هماهنگی آستان قدس رضوی در اربعین افزود: آستان قدس رضوی بر اساس دستور تولیت این نهاد، پایگاه امدادرسانی خود را که شامل آشپزخانه رضوی برای تأمین غذای گرم زلزله‌زدگان در منطقه سرپل ذهاب دایر کرده و مناطق ازگله و دشت ذهاب را تحت پوشش خدمت‌رسانی قرار داده است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ نیسان حاوی وسایل موجود در مهران را به دستور تولیت آستان قدس رضوی به منطقه منتقل کردیم و هم‌چنین آشپزخانه بیست دیگه صنعتی آستان قدس رضوی مستقر در مهران با همه امکاناتش در حال انتقال به منطقه برای طبخ غذای گرم و تأمین بخشی از نیاز‌های تغذیه‌ای زلزله‌زدگان است.

یکتا با بیان اینکه در حال تأمین و تهیه غذا در آشپزخانه‌ای سرپایی هستیم تا امکانات آشپزخانه صنعتی به طور کامل منتقل شود، ادامه داد: مناطقی که ارتش یا سپاه کمتر در آن‌ها امکان حضور داشته اند در اولویت این خدمات‌رسانی قرار دارند تا نیاز‌های زلزله‌زدگان نظیر آب شرب، تغذیه، اسکان و نیاز‌های ضروری این کمک رسانی به خوبی مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه برای ۱۵۰ تا ۲۰۰ روستا خط ارتباطی دائم کمک رسانی ایجاد می‌کنیم، گفت: هرگونه وسیله‎ای که برای اسکان و تامین غذای زلزله‏ زدگان مناسب باشد مورد نیاز فوری منطقه است و از مردم همیشه در صحنه ایران خواهشمندیم کمک‏های خود را از طریق موارد تعیین شده ارسال کنند.

استقرار آشپزخانه رضوی برای تأمین غذای گرم زلزله‌زدگان در دشت ذهاب

انتهای پیام/پ

آشپزخانه رضوی برای تأمین غذای گرم زلزله‌زدگان در دشت ذهاب مستقر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
خدا خیرتون بده .ممنونیم