بازدید کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده کرمانشاه

نماینده سنندج و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی از بازدید امروز کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احسن علوی  ضمن تشکر از کمک های خیرخواهانه مردم استان کردستان برای زلزله زدگان کرمانشاه گفت: خوشبختانه مردم استان کردستان بسیار خوب کمک کرده‌اند و از همه شهرها و مناطق استان برای مناطق آسیب دیده کرمانشاه کمک های مردمی ارسال شده است.

وی در ادامه از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منطقه سرپل ذهاب و دیگر مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و افزود: امروز شش نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس به منطقه سرپل ذهاب آمده‌ایم و از نزدیک این مناطق را مورد بازدید قرار داده‌ایم.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته از وضعیت مسکن مهر و بیمارستان سرپل ذهاب مشاهده کردیم که متاسفانه وضعیت ساخت و ساز ساختمان‌ها بسیار بی کیفیت و ضعیف بوده است و باید مجریان و پیمانکاران این ساختمان پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: پس از بازدید از این مناطق، مشاهدات و گزارش ها را جمع بندی کرده و قطعا مسئولان را به کمیسیون عمران دعوت کرده و تمهیدات لازم را خواهیم اندیشید.

علوی با اعلام اینکه در این منطقه 12 هزار واحد مسکونی تخریب شده است، تصریح کرد: متاسفانه بیشتر مسکن مهرها در این منطقه آسیب دیده‌اند که نشان از ضعف وضعیت ساخت آنها دارد.

وی در ادامه وضعیت امدادرسانی را مطلوب عنوان کرد و گفت: علاوه بر کمک های مردمی، دولت هم به این مناطق کمک کرده است و در حال حاضر بیشتر چادر و وسایل گرمایشی نیاز است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین در مجلس هم علاوه بر پیگیری وضعیت آسیب دیدگان، همه نمایندگان تصمیم گرفته‌ایم که یک روز از حقوق خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دهیم.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از دولت انتظار داریم که ستاد مدیریت بحران قوی را تشکیل دهد و هرچه زودتر آثار زلزله را رفع کند تا دیگر شاهد حوادث این چنینی در جاهای دیگر نباشیم.

انتهای پیام/م

منبع:ایسنا

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.