سرعت وزش باد درسیستان به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در شبانه روز گذشته در منطقه سیستان به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

سرعت وزش باد درسیستان به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان  گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک که از روز گذشته در شمال استان آغاز شده علاوه بر کاهش کیفیت هوا، دید افقی را در زابل و زهک به ترتیب چهار کیلومتر و ۸۰۰ متر رسانده است.

وی ادامه داد: امروز بعد ازظهر از سرعت وزش باد در شمال استان کاسته خواهد شد ودر روز‌های آینده وزش باد قابل ملاحظه‌ای در سطح استان نخواهیم داشت.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم تا متوسط است و سرمای هوا تا اوایل هفته آینده در نیمه شمالی استان تداوم خواهد داشت.

ملاشاهی بیان کرد: دمای هوا در زاهدان، خاش و ارتفاعات سردسیر مرکزی سیستان و بلوچستان در این مدت در ساعات قبل از طلوع خورشید بین صفر تا منفی سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی اظهار داشت: حداقل دمای هوای سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته با یک درجه سانتیگراد مربوط به زاهدان و حداکثر دما با ۳۳ درجه به کنارک و چابهار در جنوب استان اختصاص داشت.

انتهای پیام/گ

طوفان شن در سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار