ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت گوشت شکسته می شود

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:با توجه به شرایط مناسب عرضه و عدم تمایل مردم به خرید ، قیمت گوشت در روزهای آتی شکسته خواهد شد.

علی اصغرقیمت گوشت شکسته می شود ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه رکود شدیدی بازار گوشت را فرا گرفته است، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه و کاهش قدرت خرید، آرامش و رکود بر بازار حاکم است.

وی افزود: اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 38 هزار و 500 تا 39 هزار تومان به مغازه دار و 42 تا 43 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

ملکی از کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط مناسب عرضه و عدم تمایل مردم به خرید ، قیمت گوشت در روزهای آتی شکسته خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به روند مناسب توزیع گوشت وارداتی در چرخه بازار بیان کرد: عرضه گوشت وارداتی با نرخ 33 هزار تومان در کنترل بازار گوشت داخل، ثاثیر بسزایی داشت.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تاثیر ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه ها یادآورشد:  با ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه های شهرستان، انتظار می رود که در سال های آتی دیگر شاهد نوسان قیمت گوشت در بازار نباشیم.

انتهای پیام/

رکود بازار گوشت قرمز را فرا گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال جمالپو
۰۰:۲۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
سلام به نظر شما جو کیلو چهار هزارتومان گوشت گوسفند نرخش خوبه گوسفند و ازما میخرن کیلو بیست هزارتومان بعد گوشت و میدن صد هزارتومان ایا دام دار چه جوری غذای گوسفند و تامین بکن دارو ۱۰۰ برابر شده شمارو به قران یه فکری به حال دام دار و کشاورز بکنید چی بدیم گوسفندان بخورن سال دیگه دیگه گوسفندی توی کشور ایران نمینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
دامداری تعطیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
42 43 تومن ارزانه !!
آخرین اخبار