مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

ظرفیت های گردشگری استان اردبیل به سرمایه گذاران معرفی شود

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ظرفیت های گردشگری استان اردبیل به سرمایه گذاران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده،مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه در مقایسه با حوزه های صنعت و کشاورزی، گردشگری مزیت اصلی توسعه استان محسوب می شود، متذکر شد: ضروری است ظرفیت های گردشگری استان اردبیل به سرمایه گذاران معرفی شود.

وی با تاکید به اینکه استان اردبیل از شمال تا جنوب از قابلیت های متعدد گردشگری برخوردار است، ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد در آینده نیز گردشگری قابلیت اصلی و ممتاز سرمایه گذاری استان خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به حمایت های قانونی از بخش گردشگری اشاره و تاکید کرد:پروژه های متعددی برای توسعه زیرساخت های گردشگری تعریف شده و برخی بعد از بهره برداری نتایج قابل توجهی داشته است.

حاجی زاده با ذکر مثالی به اجرای جاده گردشگری خلخال- ماسوله اشاره و تصریح کرد:  احداث پل معلق توانسته منجر به رشد 35 درصدی گردشگری مشگین شهر شود.

وی همچنین به ضرورت توجه به قابلیت های گردشگری در شمال استان اشاره و تاکید کرد: عشایر شاهسون و زندگی عشایر می تواند یکی از مهمترین زمینه ها برای توسعه گردشگری باشد.                     

انتهای پیام/ح

استان اردبیل از قابلیت های متعدد گردشگری برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
خیلی عالیه زنده باد