طلایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی‌ در اسرع‌ وقت برای دانش‌آموزان مناطق زلزله زده توزیع خواهد شد.

توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زدهحسین طلایی‌ معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد‌ رسیدگی‌ به وضعیت‌ آموزشی دانش‌آموزان مناطق‌ زلزله‌ زده، اظهار کرد: با توجه به شدت خرابی‌های موجود‌ و تخریب‌ منازل و فضاهای‌ آموزشی سازمان پژوهش آمادگی دارد تا در توزیع‌ کتابهای درسی برای این مناطق وارد عمل شود.

وی ادامه داد: با آموزش و پرورش استان کرمانشاه‌ هماهنگ شده تا بعد از بررسی‌ این اداره کل تعداد کتاب‌های درسی مورد نیاز به سازمان پژوهش‌ اعلام کند تا برای‌ دانش‌آموزان‌ کتاب‌های درسی‌ مورد نیاز را تأمین کنیم‌.

 معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: بعد از اعلام اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه در اسرع‌ وقت کتاب‌ها را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهیم و اکنون در انتظار پاسخ آموزش و پرورش استان هستیم‌ و تمامی این فرآیند و توزیع کتاب‌ها به طور رایگان برای دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تمهیدات وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان مناطق‌ زلزله‌ زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.