درویش: دایی نمی‌تواند معجزه کند/ جادو کارساز باشد باشگاه‌های بزرگ دنیا سراغ آن می‌روند

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: حضور ۱۰ بازیکن مصدوم در ترکیب سایپا دست کادرفنی ما را بسته است و در این وضعیت نمی‌توانیم از دایی انتظار معجزه داشته باشیم.

درویش: دایی نمی‌تواند معجزه کند/ جادو کارساز باشد باشگاه‌های بزرگ دنیا سراغ آن می‌روندرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلیل عصبانیت علی دایی در دیدار روز گذشته سایپا و تراکتورسازی و درگیری او با عوامل نیروی انتظامی بیان کرد: نمی دانم باوجود اینکه هواداران فهیم و باشخصیت تراکتورسازی از دقیقه یک تا ۹۰ بازی علی دایی را به عنوان یک اسطوره آذری زبان تشویق می کردند چرا یکی ۲ نفر به دایی فحاشی می کردند؟ سرمربی سایپا هم به ماموران نیروی انتظامی اعتراض داشت چرا با این افراد برخورد نمی شود.

او درمورد قهر علی دایی در پایان بازی و دریافت نکردن تابلوی نقاشی ای که قرار بود به او اهدا شود، گفت : در جریان این موضوع نیستم اما باید به دایی حق داد که از فحاشی به خانواده اش ناراحت شود و آن را در شخصیت هواداران واقعی تراکتور نداند. البته شنیده ام نیروی انتظامی در پایان بازی به افرادی که به دایی فحاشی کردند برخورد کرده است اما حرف ما اینست که اصلا نبایست این امر رخ می داد که نیازی به برخورد باشد.

درویش با اشاره به شکست سنگین تراکتورسازی مقابل سایپا اظهار کرد: به هیچ وجه در جام شهدا دنبال کسب نتیجه نبودیم و می خواستیم به نفرات جوانمان میدان دهیم‌. همانگونه که دیدید در بازی اول این رقابت ها پارس جنوبی جم را شکست دادیم که با اقتدار صدرنشین لیگ است اما بازیکنان جوان سایپا نتوانستند در بازی با تراکتورسازی توانایی هایشان را نشان دهند که البته این شکست اهمیتی ندارد چراکه آن ها با درس گرفتن از بازی با تراکتور برای ادامه رقابت های لیگ آماده می شوند.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ بازیکن اصلی سایپا آسیب دیده هستند و همین امر کار ما را دشوار می کند. مهدی ترابی با وجود مصدومیت مقابل تراکتور به میدان رفت اما با گذشت دقایقی از بازی آسیب دیدگی اش تشدید شد و از زمین بیرون آمد. در کنار او علی قلی زاده، محمدرضا سلیمانی، دانیال ماهینی، محمد دانشگر، رضا علیاری، ایوب کلانتری، محمد حسین کنعانی زادگان، محمدرضا بائوج دیگر بازیکنان مصدوم سایپا هستند که نتوانستند مقابل پیکان بازی کنند. در این وضعیت نمی توانیم از کادرفنی انتظار معجزه داشته باشیم.

درویش درمورد برگزاری دیدار نفت تهران و سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: هرچند نفت در هفته های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است اما نبایست فراموش کنیم که این تیم از بازیکنان شایسته و مربی بادانشی بهره می گیرد و با توجه به آسیب دیدگی بازیکنانمان کار دشواری برای کسب ۳ امتیاز مقابل این تیم داریم. امیدوارم جوان های سایپا از فرصتی که علی دایی مقابل پارس جنوبی و تراکتورسازی به آن ها داد استفاده کنند و تمام تلاششان را برای کسب پیروزی مقابل نفت به کار گیرند.

او درمورد بحث جادوگری در فوتبال و افشاگری برخی بازیکنان قدیمی سایپا نسبت به ارتباط برخی مربیان سال های پیش این تیم با جادوگران بیان کرد: در زمان این مربیان مسئولیتی در باشگاه سایپا نداشتم و نمی توانم اظهار نظر خاصی درمورد این موضوع بکنم. البته شنیده ام یکی از مربیان قدیمی سایپا بحث جادوگری را به بهمن دهقان ارتباط داده است که باید بگویم هرچند او از نزدیکان علی دایی محسوب می شود اما ارتباطی به باشگاه سایپا ندارد. با این وجود نمی توانم دهقان را هم به ارتباط با جادوگران متهم کنم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطرنشان کرد: اگر بحث جادوگری در فوتبال صحت داشته باشد باید با آن به شدت برخورد شود چراکه عقلایی نیست در حرفه ای مانند فوتبال افراد با استفاده از رمل و اسطرلاب دنبال نتیجه گیری باشند‌. از طرفی اگر جادو کارساز باشد باشگاه های بزرگ دنیا به جای جذب بازیکنان سرشناس و گرانقیمت برای رسیدن به موفقیت سراغ استخدام ۲ جادوگر می روند. بنابراین جادوگری بحثی خرافی است که نبایست توجهی به آن نشان داد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سایپا درباره جادوگری در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار