ارسال چهار محموله کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

فرماندار چرداول گفت: چهار محموله کمک های خودجوش مردم شهرستان چرداول از روز گذشته به مناطق آسیب دیده از زلزله 7،3 ریشتری استان کرمانشاه ارسال شده است.

ارسال چهار محموله کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مراد یگانه بیان کرد : این محموله ها شامل مواد خوراکی، آب معدنی، نوشیدی، پتو و لوازم گرمایشی است.

وی اظهار کرد: هم اکنون در سطح شهرها و روستاهای چرداول مردم و جوانان استان به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده و از عموم شهروندان نوعدوست این شهرستان می خواهیم کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه به ستادهای جمع آدرس تحویل دهند.

فرماندار چرداول مهمترین نیازهای زلزله زدگان را چادر، پتو، مواد غذایی و آب معدنی برشمرد و از مردم خواست این اقلام را به ستادهای جمع آوری کمک های مردمی ، کمیته امداد و بهزیستی تحویل دهند.

یگانه از اعزام کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان های ایلام و چرداول به اتفاق کارشناسان طرح محب با تجهیزات کامل جهت ارائه خدمات به آسیب‌ دیدگان زلزله سرپل ذهاب در روز 23 آبان خبر داد.

وی اعزام جوانان عضو جمعیت هلال احمر را از فعالیت هایی برشمرد که در این شهرستان برای زلزله زدگان طی این مدت صورت گرفته است.

انتهای پیام/ د

کمک مردم چرداول به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.