برگزاری سومین فن بازار در مازندران

سومین فن بازار در مازندران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و سومین فن بازار مازندران برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور فعال دانشگاه ها، مراکز علمی و صنعتی، پژوهشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران حامی علم و فناوری در استان، با هدف کاهش فاصله بین دانشگاه، صنعت و جامعه مصرف کننده، تشویق جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به ایده پردازی و فن آفرینی برپا می شود.

معتمعدزادگان گفت: هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان با تاکید  بر پژوهش های کاربردی محور و فناوریی های تجاری سازی شده برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری کارگاه های آموزشی، برنامه های جنبی از قبیل سخنرانی های علمی، آشنایی  محصول فناوریهای  تجاری سازی شده در استان، آشنایی با ایده پردازان نوین و نیز رونمایی از محصولات جدید در حوزه های مختلف  از سری برنامه های پیش بینی شده در این فن بازار استانی است.

وی از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری  برگزاری جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده (شتاب) به منظور تجلیل از ایده های برگزیده و نیز تشویق و ترغیب ایده پردازان به تولید فناوری و تبدیل علم به ثروت، همزمان با هفته پژوهش و فناوری بصورت استانی و ملی  و کافه تک کسب و کار های دانش آموزی خبر داد.

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و سومین فن بازار مازندران از ۱۲تا ۱۴ آذر از ساعت ۹ تا ۱۶، در محل دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری پذیرای حضور دستگاه های اجرایی، فعالان حوزه های مختلف فناوری، دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برگزاری نمایشگاه فن بازار در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار