فیروزآبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اجازه دخالت به هیچ‌کس در امور مربوط به استقلال خود را نمی‌دهیم

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: قطعا به هیچ‌کس اجازه دخالت در امور مربوط به استقلال خود را نمی‌دهیم.

به هیچ‌کس اجازه دخالت در امور مربوط به استقلال خود را نمی‌دهیمسرلشکر بسیجی محمدحسن آقایی فیروزآبادی مشاور فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست. ما در جریان مذاکرات قبلی، رسما این موضوع را اعلام کردیم و در بیانیه‌ای 10 صفحه‌ای نیز اعلام نمودم که قدرت دفاعی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست. ما برای مقابله با تهدیدات دشمنان نیاز به تقویت برنامه دفاعی خود داریم.

وی ادامه داد: ما هیچ‌گاه تحت تأثیر تهدیدها و تحریم‌ها نبوده و نیستیم. ما برای دفاع از اسلام ناب محمدی تلاش می‌کنیم و ذره‌ای در این مسیر کم نگذاشتیم و به هیچ‌کس هم اجازه دخالت در امور مربوط به استقلال خود را نمی‌دهیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: موشک‌های ما ثمره استقلال ما و مدافع این خاک است و تنها رهبر معظم انقلاب می‌تواند برای برنامه‌‌های ما حدود تعریف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
سردارعزیز درودبرشماوهمه سرداران رشیداسلام خصوصا"سردارعزیز نورچشممان شهیدزنده سردارسلیمانی سردارعزیزاوج بی رحمی وناجوانمردی سران ظالم آمریکا اینجاست که نه پیام تسلیت دادن نه کمک میکند به زلزله زدگان اوج نامردیشان ودشمنیشان اینجامشخص شدکه کمکهای ایرانیان به مردم زلزله زده رابلوکه کرد.تبریک میگوییم به دولتمردان خودکه تحریمهارالغوکردن همه دیدیم چگونه صدها هواپیما از آمریکا وسایرکشورهای غربی برای زلزله زدگان کمک های انسانی به ایران انتقال دادن حتی سازمان ملل هم هیچ کمکی به ملت غیورزلزله زده نکرد زلزله بم درهیچ فرودگاهی درکشوردیگرجایی برای فرودهواپیماهای کمک رسان خارجی نبود.
United States of America
سعید
۰۰:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
به نظر من باید قانونی تصویب بشه که هر گونه تلاش و زمینه چینی برای مذاکره در زمینه موشکی جرم در نظر گرفته بشه و مسببین مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
درود بر ایران
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
هر کی دم از مذاکره موشکی می زند ایرانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
دمتون گرم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
سردار خداقوت . درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
درود بر فرمانده معظم کل قوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
درود بر فرمانده معظم کل قوا
آخرین اخبار