بزرگداشت اولین سالگرد خاکسپاری شهید مدافع حرم

آیین بزرگداشت اولین سالگرد خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین بزرگداشت اولین سالگرد خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی در شهرکرد برگزار می‌شود.

زمان و مکان این برنامه از ساعت ۱۴:۳۰ فردا پنج شنبه ۲۵ آبان ۹۶ و در آستانه شب ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) در گلزار شهدای شهرکرد، و ساعت ۱۸:۳۰ همراه با سوگواری و عزاداری در منزل شهید اعلام شده است.

شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) از استان چهارمحال و بختیاری است که نیمه اول مردادماه سال گذشته (۱۳۹۵) به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از گذشت بیش از ۳ ماه، در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد و نهایتاً در ۲۳ آبان ۹۵ در شهرکرد مرکز استان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

این بسیجی شهید از نیرو‌های بخش درمانی بیمارستان‌های میدانی به عنوان تکنیسین بیهوشی بود که حین انتقال مجروحین جنگی در استان حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ش

اولین سالگرد خاکسپاری شهید مدافع حرم در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.