هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی مدعیان و شگفتی‌سازی نوجوانان شمس در تهران

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 6 دیدار و تداوم صدرنشینی بانک سرمایه پیگیری شد.

پیروزی مدعیان و شگفتی‌سازی نوجوانان شمس در تهرانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، عصر امروز هفته هفتم خود را سپری کرد.

در این هفته از رقابت‌ها، تیم‌های مدعی موفق به شکست حریفان خود شدند و تیم والیبال شمس تهران که متشکل از بازیکنان تیم ملی نوجوانان است و از هدایت محمد وکیلی بهره‌مند است موفق شد تیم پرستاره سایپا را شکست داده و شگفتی‌ساز هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال لقب بگیرد.

در نخستین دیدار این هفته و از ساعت 15 و 30 دقیقه تیم پیکان در خانه والیبال تهران میزبان سارویه ساری بود که شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

محمدرضا کاویانی، اسماعیل رزقی و حمید حق بین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که 81 دقیقه طول کشید و 70 تماشاگر داشت، بر عهده داشتند.

بهزاد محمودی سرمربی تیم سارویه ساری در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در ابتدای این مسابقه با ترکیب پوریا فیاضی، سعید مصطفی وند، پوریا یلی، فرهاد نظری افشار، ایمون و سعید معروف شروع کرد.

تیم سارویه نیز در ابتدای این مسابقه حامد تاروردی، علیرضا جدیدی، رضا صفائی، رامین خانی، ساسان دژآرا و محمدطاهر وادی را به میدان فرستاد.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر و در سالن فدراسیون والیبال، شمس میزبان سایپا تهران بود که شاگردان محمد وکیلی با شکست سه بر صفر نارنجی پوشان سایپا شگفتی ساز بودند.

تیم سایپا که از سرمربی خارجی در لیگ برتر امسال بهره می برد، در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب شمس شد تا سایپا در هفته هفتم چهارمین شکست خود را تجربه کند.

تیم شمس با این برد، 9 امتیازی از سه پیروزی شد و حداقل صعود دو پله ای در جدول این رقابت ها تجربه کرد.

قادر صادقی و مهدی آشوری قضاوت این مسابقه 92 دقیقه ای را بر عهده داشتند و اسماعیل صباغ نیز ناظر این دیدار بود که 160 تماشاگر داشت.

امیر غفور بازیکن تیم سایپا و محمد وکیلی سرمربی شمس در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کردند.

تیم شمس این مسابقه را با ترکیب مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، امیر فلاحت خواه، مرتضی شریفی، صابر کاظمی و مهدی جلوه آغاز کرد و در آن سوی میدان نیز تیم سایپا این مسابقه با ترکیب مجتبی شعبان، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، مهرداد بابایی، امیر غفور و سعید جواهری توانا شروع کرد.

تیم شهرداری تبریز در سومین مسابقه این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان خاتم اردکان بود و با نتیجه سه بر یک به هفتمین پیروزی متوالی خود دست یافت.

تبریزی ها در ست نخست 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا شاگردان عادل بناکار در هفتمین گام لیگ برتر نیز تیم فاتح میدان باشند.

علیرضا قریب و بهزاد بیات داوران اول و دوم این مسابقه 120 دقیقه ای بودند و محمد حسن خوشدل که نظارت این مسابقه را بر عهده داشت، آمار تماشاگران را دو هزار نفر اعلام کرد.

سعید شیرود بازیکن تیم خاتم اردکان در این مسابقه کارت زرد گرفت و عباسعلی میرحسینی سرمربی این تیم نیز دو کارت زرد و قرمز از داور نخست مسابقه دریافت کرد.

تیم شهرداری تبریز این مسابقه را با ترکیب مصطفی شریفات، امیرحسینی، حسام بخششی، میکائیل تاجر، بابک موسوی و آرش کشاورزی شروع کرد و برای تیم خاتم اردکان نیز حسن صنوبر، اکبر ولایی، محمد رضی پور، حمید سوسن آبادی، سعید شیرود و علیرضا جلالی به میدان رفتند.

تیم بانک سرمایه که صدرنشین این رقابت هاست در هفته هفتم نیز موفق به شکست حریف خود شد تا روند صدرنشینی خود را ادامه دهد. شاگردان عطایی در این مسابقه موفق شدند 3 بر یک تیم هاوش گنبد را مغلوب کرده و همچنان تیم بدون باخت مسابقات باشند.

تیم شهرداری ورامین نیز در خانه به مصاف تیم والیبال رعد پدافند کاشان رفت و در این دیدار موفق شد با حساب 3 بر صفر به پیروز دست پیدا کند.

**نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


پیکان تهران 3 – سارویه ساری صفر
کاله آمل 3 – شهرداری ارومیه یک
شهرداری تبریز 3 – خاتم اردکان یک
شمس 3 – سایپا صفر
شهرداری ورامین 3– رعد پدافند کاشان صفر
هاوش گنبد یک – بانک سرمایه 3


انتهای پیام/


هر آنچه در هفته هفتم لیگ برتر والیبال گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
شگفتی دیگه چرا؟اونا بهتر بازی میکنند
آخرین اخبار