کیهانی: هدف ما بازی های آسیایی جاکارتا است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تمام هدف و سعی ما کسب نتایج لازم در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره زلزله کرمانشاه بیان‌کرد: باید این اتفاق ناگوار را به هم استانی های خودم و تمام مردم ایران تسلیت گویم و امیدوارم دیگر کمتر شاهد حوادث این چنینی در کشورمان باشیم.

او درباره اقدام های فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب مربی احسان حدادی گفت: در راستای رسیدگی به مراحل آماده سازی دوومیدانی کاران و ساماندهی وضعیت تمرینی آن ها با ملی پوشان نشست هایی برگزار می کنیم و ۲ روز پیش هم جلسه ای با حدادی داشتیم. او با یک مربی آمریکایی مذاکره کرده و قرار است در صورت به توافق رسیدن با مک ویلکینز، این مربی آمریکایی را انتخاب کنیم. در نشستی که با حدادی داشتیم پیشنهاد مک ویلیکنز را بررسی کردیم اما پیشنهاد فدراسیون را هم به او ارائه دادیم و اگر توافق نهایی حاصل شود حدادی تمریناتش را زیرنظر او پیگیری می کند.

کیهانی افزود: بازی های آسیایی جاکارتا هدف ابتدایی ما است. البته حدادی باید در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قطر و المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درمورد انتقادات اهالی این رشته نسبت به عملکرد خودش با وجود موفقیت های اخیر دوومیدانی کاران در رقابت های بین المللی تصریح کرد: در برخی مواقع انتقادهایی شنیده شده است اما نتایج ۶ ماه اخیر دوومیدانی نشان می دهد تقریبا برنامه ریزی فدراسیون در مسیر درستی است. نتایجی که در رقابت های بزرگسالان و نوجوانان قهرمانی آسیا کسب کردیم این امر را اثبات می کند‌. البته ورزشکاران هم دیدگاه خاص خود را دارند اما از هر دوومیدانی کاری که در چارچوب برنامه های فدراسیون حرکت کند حمایت کامل می کنیم.

او ادامه داد: ورزشکاری هم که خارج از چارچوب قرار بگیرد، خودش ضرر می کند. وظیفه داریم متناسب با توانمان بهترین امکانات را برای ورزشکاران فراهم کنیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم. البته به افرادی که خارج از اصول و بدون دلیل مصاحبه می کنند تذکرات جدی داده ایم تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

رئیس فدراسیون دوو میدانی در پایان خاطرنشان کرد: امسال میزبان رقابت های قهرمانی آسیا هستیم که یکی از گام های بلند ما برای افزایش پیشرفت دوومیدانی است. دو ماراتن پارس را هم برگزار می کنیم اما هدف اصلی فدراسیون بازی های آسیایی جاکارتا است و با تمام توان برای کسب موفقیت در این رقابت ها تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره برنامه های این رشته برای جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار