فرانس بیست و چهار خبر داد:

سعد حریری فعلا به بیروت باز نمی‌گردد

فرانس بیست و چهار که اندکی پیش اعلام کرده بود نخست‌وزیر مستعفی لبنان به بیروت باز می‌گردد در خبری جدید اعلام کرد سعد حریری فعلا به کشورش باز نمی‌گردد.

سعد حریری فعلا به بیروت باز نمی‌گرددبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرانس بیست و چهار که اندکی پیش اعلام کرده بود سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان به بیروت باز می‌گردد و سپس عازم فرانسه می شود در خبری جدید اعلام کرد سعد حریری فعلا به بیروت باز نمی‌گردد.

شبکه خبری فرانس بیست و چهار گزارش داد: سعد حریری فعلا به لبنان باز نمی گردد. نخست وزیر لبنان قرار است به دعوت امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به پاریس سفر کند. او قرار است تا چند روز دیگر به همراه خانواده اش وارد پاریس شود. این سفر نشانه ای از میانجی‌گیری فرانسه در حل بحران لبنان است.

مکرون دیروز در بن آلمان گفته بود پس از گفتگو با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سعد حریری از نخست وزیر لبنان دعوت کرده است با خانواده اش برای چند روز به فرانسه سفر کند. به گفته وی این سفر نشانه ای از دوستی و تمایل فرانسه برای کمک به بازگرداندن آرامش و ثبات به لبنان است.

 همچنین لازم به ذکر است  ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد سعد حریری دعوت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه را برای رفتن به این کشور پذیرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
باز هرچی باشه از سعودی های خونخوار که به خودشون هم رحم نمی کنن بهتره
آخرین اخبار