بزرگترین غایب جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شد+ عکس

جام جهانی درحالی در روسیه برگزار می‌شود که یکی از پر و پا قرص‌ترین هواداران فوتبال، در این رقابت‌ها حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه درحالی کمتر از 7 ماه دیگر در روسیه برگزار می شود که یکی از پر و پا قرص ترین هواداران فوتبال، در این رقابت ها حضور ندارد.

کلوویس آکوستا فرناندز، هوادار 60 ساله تیم ملی برزیل که تصویرش پس از تحقیر سلسائو برابر ژرمن ها در میان هواداران فوتبال بسیار معروف شد، به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت و دیگر در جام جهانی روسیه حضور ندارد.

او که از گذشته از حامیان پر و پا قرص سلسلئو بوده است، در 6 جام جهانی گذشته به همراه سلسائو به کشورهای میزبان سفر کرده بود و تمام بازی های این تیم را در جام جهانی از نزدیک دیده بود.

بزرگترین غایب جام جهانی 2018 مشخص شد+ عکس

کلوویس که به گائوچا دا کوپا معروف شده بود، در 7 دوره اخیر جام های جهانی، بازی های تیم ملی برزیل را از نزدیک تماشا کرده بود و به چهره ای سرشناس در دنیای فوتبال تبدیل شده بود.

اشک های او بعد از شکست 7-1 برزیل مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2014 هم یکی از لحظات به یادماندنی این جام را رقم زده بود و پس از مرگش، اینستاگرام رسمی فیفا با ادای احترام به این هوادار متعصب نوشت: فوتبال یکی از سمبولیک ترین هواداران تاریخش را از دست داد. کلوویس آکوستا فرناندز که بازی های تیم محبوبش، برزیل، را در 7 جام جهانی و 60 کشور دنیا تماشا کرده بود، بعد از مبارزه طولانی با سرطان در 60 سالگی درگذشت.

بزرگترین غایب جام جهانی 2018 مشخص شد+ عکس

چهره گریان او بعد از شکست سلسائو مقابل آلمان در نیمه نهایی، یکی از تصاویر به یادماندنی این جام بود و شاید چهره او بعد از شکست تیم ملی کشورش مقابل آلمان، بار روحی سنگین تری را به اهالی فوتبال القا کرد. حالا دیگر پیرمرد احساسی در جام جهانی نیست و شاید بزگترین غایب روسیه او باشد.

انتهای پیام/

سمبولیک ترین هوادار فوتبال درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار