مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزرات نیرو:

مشکل آب و برق روستاهای کرمانشاه تا پایان امشب رفع می شود

جعفرزاده گفت : مشکل آب و برق در مناطق زلزله زده تا پایان امشب حل می شود و به وضعیت پایدار و مطلوبی خواهد رسید.

مشکل آب و برق در روستاهای زلزله کرمانشاه زده تا پایان امشب حل می شودمیثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزرات نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شرایط در مناطق زلزله زده به سطح مطلوب رسیده است، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت شهر به حالت عادی بازگشته و برای تامین آب و برق مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به رسیدن به سطح مطلوب در ارائه آب و برق و گذر از وضعیت بحرانی در این استان افزود:، تنها ۳۰ روستا در شرایط نامساعد قرار دارند که  تا  امشب در این زمینه به وضعیت مطلوب می‌رسند.

جعفرزاده تصریح کرد: در حال حاضر ۸۹ تانکر سیار حمل آب و همچنین چندین تریلی بطری آب معدنی در روستا مستقر هستند و مشکلی از جهت تامین آب وجود ندارد.

وی در پایان گفت: مشکل وضعیت آب اضطراری برای روستا‌ها تا امشب حل می‌شود و برای مناطقی که شرایط مساعدتری دارند، لوله‌های آب رسانی تا ابتدای روستا برده شده و با علمک شیر برداشت آب تامین می شود و همچنین در برخی از روستا‌ها  که بالای ۸۰ درصد تخریب اتفاق افتاده امکان انتقال آب از طریق لوله وجود ندارد با تانکر‌های سیار، آب این مناطق تامین می‌شود.

 

انتهای پیام/

مشکلی برای تامین آب و برق مناطق زلزله زده وجود ندارد

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار