کواکبیان خطاب به هاشمی: به فکر "زلزله تهران" باشید

کواکبیان خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت که از او می‌خواهد تا به فکر زلزله در تهران باشد.

کواکبیان خطاب به هاشمی: به فکر به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در سومین مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات در سخنانی گفت: از آقای محسن هاشمی می‌خواهم که به فکر زلزله در تهران باشد. بنده به عنوان عضو شورای ساماندهی پایتخت از سوی مجلس انتخاب شده‌ام، اما تاکنون یک جلسه تشکیل نشده که مسائل را بررسی کنیم.

وی افزود: باید برای شورای ساماندهی پایتخت که زیر پوستش یک خبر و روی پوستش خبرهای دیگری است تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: روحیه حزبی گرایی هاشمی قبل از انقلاب باعث پیروزی انقلاب شد و شهید بهشتی و... خط حزبی را از مرحوم هاشمی میگرفتند.

وی با اشاره به این امر که راه مرحوم هاشمی باید ادامه پیدا کند بیان کرد: کار حزبی در ایران درگیر سنگلاخ هایی است و ما در مجلس پیگیری های لازم را انجام میدهیم تا بتوانیم کارهای حزبی را جدی تر کنیم.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: بنده وابستگی به هیچ حزب و گروهی ندارم و این به ان معناست که اشکالی در کار وجود دارد، ما در امر دولت رانتیر مشکل داریم.

وی ادامه داد: حزب دولت در سایه است و لازم است که فرهنگ حزبی مردم نیز ارتقا پیدا کند چرا که مردم ما روحیه فرد گرایی دارند و ما به جای ان که ملت قهرمان باشیم به دنبال قهرمان ملت هستیم.

کواکبیان خاطر نشان کرد: برای جدی شدن تحزب لازم است تا فرهنگ سیاسی رشد یاید باید به جای مونولوگ به سمت دیالوگ برویم.

نماینده مردم تهران گفت: احزاب ما فصلی هستند و در انتخابات آتش بیار معرکه میشوند.

وی افزود: باید در ایران 5 الی 6 حزب قدرتمند در ل شکل بگیرد چرا که انتخابات یک ابزار مهم دموکراسی است و رقابت یک ضرورت و برای داشتن رقابت صحیح باید احزاب در صحنه حضور داشته باشند.

کواکبیان در مایان خاطر نشان کرد: یکی از نکاتی که بارها از مرحوم آیت الله هاشمی شنیدم این بود که از اسلام و روح اسلام فاصله داریم امروز فقط بحث قانون انتخابات نیست این ضعف ما است که ارکان حکومتی با حزب مشکل دارند و در قانون انتخابات باید حزب را ببیند .قانون اساسی را به هم نمیزنیم اما مردم هم باید به احزاب و شخصیت ها رای بدهند
یک بند در قانون توسعه ششم 4 میلیارد تومان در ردیف بودجه سال 96 قرار دادیم اما سازمان برنامه می گوید وضع ما خراب است و یک تومان هم به توسعه سیاسی اختصاص نداده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
خدا کمک همه ی مردم ایران به ویژه تهران کنه تا شاهد هیچ حادثه ای نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
خدا کمک همه ی مردم ایران به ویژه تهران کنه تا شاهد هیچ حادثه ای نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار