عذرخواهی یک شرکت مسافربری ریلی ژاپنی به دلیل حرکت یک قطار 20 ثانیه پیش از موعد!

یک شرکت مسافربری ریلی در توکیو به دلیل حرکت زودهنگام 20 ثانیه‌ای یکی از قطارهایش، از مسافران خود به طور رسمی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی یک شرکت مسافربری ریلی ژاپنی به دلیل حرکت یک قطار 20 ثانیه پیش از موعد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، یک شرکت مسافربری ریلی در توکیو به دلیل حرکت یکی از قطارهایش 20 ثانیه پیش از موعد، به طور رسمی عذرخواهی کرد. این خبر تعجب کاربران در فضای مجازی را برانگیخته است.

بر اساس گزارش‌ها، یکی از قطارهای شرکت راه‌آهن بین‌شهری توکیو، ایستگاه مینامی ناگاریاما را به جای ساعت 9:44، در ساعت 9 و 43 دقیقه و 40 ثانیه ترک کرده است. گفته می‌شود این مسئله موجب نگرانی بسیاری از کارکنان این شرکت شده است.

سامانه مسافربری ریلی ژاپن به وقت‌شناسی معروف است. به نظر می‌رسد این رویداد، مدیریت این شرکت راه‌آهن را بسیار خجالت‌زده کرده است، به طوری که این شرکت پیش از پایان روز، در وب‌سایت خود به طور رسمی از این بابت عذرخواهی کرده است.

در متن این عذرخواهی، پس از بیان جزئیات کامل درباره حرکت زودهنگام این قطار از این ایستگاه، آمده است: «ما عمیقا از مزاحمت پیش آمده برای مشتریان خود عذرخواهی می‌کنیم.»

این پیام عذرخواهی، تحیر کاربران در فضای مجازی را برانگیخته است.

حال، با این‌که عذرخواهی درباره اختلاف 20 ثانیه‌ای می‌تواند اقدامی بیش از حد بزرگنمایی شده به نظر بیاید، خروج زودهنگام این قطار ممکن است در حقیقت برای برخی از مسافران این قطار مشکل‌زا بوده باشد.

این خط ریلی محله آکیهابارا را به محله تسوکوبا متصل می‌کند و در هر 4 دقیقه، یک قطار از آن به حرکت درمی‌آید. در صورتی که یک مسافر که قصد دارد وارد قطار ساعت 9:44 دقیقه شود و در ایستگاهی دیگر به خط متفاوتی تغییر مسیر دهد، ممکن است دیرتر به محل کار خود برسد.

انتهای پیام/

شرکت مسافربری ریلی در توکیو به دلیل حرکت زودهنگام 20 ثانیه‌ای عذرخواهی کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
دقيقا مثل ايران خودمان،،،،،،قابل توجه مسىولين خط اولي ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
آخوندی وزیر راه را بفرستیم ژاپن ادب یاد بگیره !!
Germany
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
عجبب
آخرین اخبار