جودو گرند پری هلند/نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

با انجام آیین قرعه کشی رقابت‌های جودو گرند پری هلند، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

جودو گرند پری هلند/نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال ۲۰۱۷ در شرایطی طی روز‌های ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه به میزبانی کشور هلند برگزار می‌شود که ساعتی پیش و با انجام آیین قرعه کشی این رقابت‌ها ۲۳۱ جودوکار حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

بر اساس این گزارش در جدول ۱۷ نفره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم محمد رشنونژاد پس از استراحت در دور نخست به مصاف جودوکاری از کشور هلند می‌رود و در صورت پیروزی برابر برنده انگلستان و لهستان به میدان خواهد رفت.

در منهای ۶۶ کیلوگرم قاسم نوری زاده در حضور ۲۲ جودکا دور نخست استراحت دارد و دور دوم به مصاف برنده آلمان و هلند خواهد رفت.

در جدول ۲۹ نفره وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا جودوکاری از کشور میزبان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده اسپانیا و مغولستان خواهد رفت.

سعید مولایی جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در گام نخست، مقابل برنده پرتغال و کرواسی به میدان می‌رود، در این وزن ۲۶ جودوکار حضور دارند.

رامین صفویه در منهای ۱۰۰ کیلوگرم ابتدا جودوکاری از کشور بلغارستان را پیش رو دارد، نماینده کشور میزبان حریف صفویه در دور دوم خواهد بود، در این وزن ۱۴ جودوکار حضور دارند.

جواد محجوب در جدول وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم و در حضور ۱۲ جودوکار مقابل جودوکار آلمانی به میدان می‌رود و سپس جودوکار کشور میزبان را پیش رو دارد.

گفتنی است در نخستین روز این رقابت‌ها محمد رشنونژاد و قاسم نوری زاده روی تاتامی می‌روند، شنبه ۲۷ آبان ماه و در دومین روز این رقابت‌ها مهدی فتحی پور و سعید ملایی نمایندگان کشورمان هستند و رامین صفویه و جواد محجوب آخرین نمایندگان جودو ایران در روز سوم هستند.

محمد منصوری به عنوان سرمربی و محسن ذکریا به عنوان مربی ملی پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

حریفان جودوکاران ایران مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار