فولادآذرپاد؛

تعیین تکلیف طرح فولاد آذرپاد رومشکان

استاندار لرستان گفت: طرح فولاد آذرپاد که به دلیل انجام ندادن مطالعات کافی به یک مشکل تبدیل شده بزودی در جلسات اقتصادی لرستان تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندارلرستان  افزود: چهار خطه کردن رومشکان به بخش سوری یکی از خواسته‌های به حق مردم این منطقه است که تا پایان سال حداقل ۶ کیلومتر از این جاده بهره برداری می‌شود.

وی رومشکان را شهرستانی با مساحت کم و جمعیتی متمرکز و فعال دانست و گفت: همین موضوع موجب آسان و ارزانتر شدن ارائه خدمات نسبت به سایر نقاط دیگر می‌شود.

استاندار لرستان از لزوم وجود یک بیمارستان مجهز در این شهرستان به عنوان دغدغه دیگر مردم این منطقه یاد کرد و افزود: برای احداث بیمارستان در این منطقه قرار شد پس از در نظر گرفتن مسائلی نظیر پدافند غیرعامل و ملاحظات زیست محیطی٬ زمینه اخذ مجوز احداث فراهم شود.

خادمی گفت: رومشکان دشت‌های حاصلخیزی دارد، اما متاسفانه درصد اراضی آبی کمتر از ۱۰ درصد و بسیار پایین‌تر از میانگین کشور است؛ تخصیص آب این منطقه از سد سیمره نیز فرآیندی مشکل است و باید پیگیری‌های لازم در این خصوص در گذشته و در زمان خودش انجام می‌شد.

وی ادامه داد: کار راحتتر این است که با سیستم‌های پمپاژ٬ آب مورد نیاز این زمین‌ها از رودخانه‌های محلی تامین شود.
استاندار لرستان روز پنجشنبه از طرح‌های نیمه تمام و عمرانی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان بازدید و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

انتهای پیام /م

طرح فولاد آذرپاد رومشکان بزودی تعیین تکلیف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.