نوری: لبخند هموطنان کرمانشاهی برای ما یک دنیا ارزش داشت

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی فرنگی گفت:به همراه تعدادی از ملی پوشان به عنوان نمایندگان خانواده بزرگ کشتی با حضور در مناطق زلزله زده سعی کردیم سهم کوچکی را در این برنامه خیرخواهانه داشته باشیم.

حسین نوری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: ما کشتی گیران خود را جدا از مردم نمی دانیم و مشکلات مردم؛ مشکلات ما نیز می باشد.

وی ادامه داد: در سفر یک روزه به مناطق زلزله زده به همراه سایر ملی پوشان سعی کردیم بیشتر از شهرستان های کوچک و روستاهایی دیدن کنیم که کمتر مورد توجه بودند.

نوری تاکید کرد: با خود برخی اقلام را از تهران برده بودیم که لباس گرم؛ شیرخشک و لوازم مورد نیاز کودکان و نوزادان را در حدود ۱۵ شهر و روستایی که رفتیم توزیع کردیم.

وی تصریح کرد: همان که توانستیم در مدت حضور خود در میان مردم زلزله زده استان کرمانشاه دقایقی هر چند کوتاه لبخند را بر لب آن ها بنشانیم برای ما یک دنیا ارزش دارد.

دارنده مدال برنز جهان خاطر نشان کرد: کشتی ورزش ملی ما است و مردم همواره به دید پهلوانی به این رشته نگاه می کنند و حضور ما در میان آنها وظیفه ما بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه تنها معطوف به این چند روز نشود و مسولان و مردم تا آخرین روزی که این عزیزان مشکلاتشان حل شود در کنار آن ها باشند و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما این موضوع بیش از گذشته به چشم می آید.

گفتنی است کشتی گیران عنوانداری چون قاسم رضایی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، سعید عبدولی، حسن یزدانی، مسعود اسماعیل پور، محمدعلی گرایی و حسین نوری همراه با رسول خادم و حمید بنی تمیم رئیس و دبیر فدراسیون کشتی با ورود به شهرستان کرمانشاه، راهی مناطق روستایی زلزله زده شدند.

قهرمانان المپیک و جهان در مدت چند ساعت حضور خود در مناطق زلزله زده، از ۱۵ شهرستان کوچک و روستا دیدن کردند و برخی اقلام مورد نیاز مانند مواد خوراکی ، شیرخشک و وسایل مورد نیاز نوزادان و کودکان، لباس گرم را نیز میان مردم این مناطق توزیع کردند.

ملی پوشان همچنین پای درد دل مردم روستاهای دور افتاده از پیرمرد و پیرزن تا کودکان نشستند تا بتوانند دقایقی هر چند کوتاه از آلام و دردهای آن ها بکاهند.

انتهای پیام/

صحبت های عنواندار کشتی جهان پس از حضور در جمع زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار