طرح کارورزی؛

عملکرد خوب نداشتن طرح کارورزی در بروجرد

معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بروجرد در طرح کارورزی عملکرد خوبی نداشته است و استقبالی از این طرح صورت نرگفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عظیم سالاری معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در جلسه شورای اشتغال بروجرد که در فرمانداری برگزار شد گفت: امسال در قالب برنامه ششم توسعه برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال مطرح شده که پنج برنامه در لرستان آغاز شده است.

 وی اضافه کرد: تا کنون از ۱۶ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال خانگی ۶ میلیارد آن پرداخت شده که این اقدام گامی برای ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری است.

 سالاری اظهار داشت: متاسفانه شهرستان بروجرد در طرح کارورزی عملکرد خوبی نداشته و با توجه به این که بروجرد قطب صنعتی لرستان است، اما استقبالی از این طرح نشد.

 به گفته وی ۶ هزار و ۷۵ تعهد لرستان است که تا کنون ۲ هزار نفر از این میزان تعهد محقق شده و اگر نتوانیم این میزان تعهد را محقق کنیم از این سهمیه برای استان‌های دیگر استفاده می‌شود.

 معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ۱۰ رسته برای این مهم تعریف شده که صنایع سنگ، پرورش ماهی، گردشگری، لبنیات، پرورش دام، محصولات باغی، حبوبات، صنایع دستی و حمل و نقل هستند و باید در این حوزه‌ها برای سرمایه گذاری شود.

 وی بیان کرد: بانک‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام داده و اعتبارات در قالب سرمایه در گردش، توسعه‌ای و ایجادی پرداخت می‌شود که بهترین فرصت برای تولید و اشتغال است.

انتهای پیام/م

بروجرد در طرح کارورزی عملکرد خوبی نداشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار