هفته بسیج؛

برگزاری۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بروجرد برگزار می‌شود که افتتاح ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های هفته بسیج است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد  گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در بروجرد برگزار می‌شود که دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، اهدای خون، اهدای جهیزیه به نوعروسان، دیدار با خانواده شهدا و سرکشی از خانواده زندانیان جرائم غیر عمد از مهمترین برنامه‌های این هفته هستند.

وی اضافه کرد: از پنجم آذر ماه گشت‌های محله محور که سالهاست تعطیل شده بودند دوباره در راستای ایجاد امنیت و کمک به مردم در شهر برقرار می‌شوند.

سوری اظهار داشت: ۲۲ گروه جهادی به مدت ۵ سال در راستای محرومیت زدایی در ۱۱ نقطه شهری و ۱۱ نقطه روستایی مشغول به خدمت هستند که برای این برنامه جهادی بیش از ۵۰ گروه ثبت نام کرده بودند و گروه‌های جهادی تا کنون ۳۰ واحد را برای محرومین مقاوم سازی و یا بازسازی کرده اند.

به گفته وی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بخش‌هایی از شهرستان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی اقداماتی انجام شده است.

وی بیان کرد: ۶ سالن ورزشی با تجهیزات و امکانات در حال ارائه خدمات به مردم هستند که در هر کدام امکانات خاصی برای رشته‌های مورد نظر وجود دارد.

سوری اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان بروجرد به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی بعد از زلزله اخیر در غرب کشور بسیاری از جوانان بسیجی که در موکب شهید بروجردی در ایام اربعین فعالیت داشتند این روز‌ها هم با برپایی ایستگاه‌ها در حال جمع اوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به مرکز رشد در کانون بسیج خاطر نشان کرد: در این مرکز ۹ غرفه در نظر گرفته شده که برای نخبگان و افراد دارای ایده حمایت‌هایی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز بسیج الگویی برای بسیاری از کشور‌های به یک الگو تبدیل شده و این کشور‌ها با الگو گرفتن از بسیج در تلاش هستند تا در برابر استکیار بایستند و بسیج امید مستضعفان تبدیل شده است.

انتهای پیام/م

۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بروجرد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار