فعالیت ۲۱۰ دستگاه آوار برداری در زلزله

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از فعالیت ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین آوار برداری در مناطق زلزله زده خبر داد.

بازگشایی راه های مسدود شده با فعالیت 210 دستگاه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به وقوع زلزله ۷ ریشتری یکشنبه شب در شهرستان‌های غربی استان و خسارات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله نیرو‌ها و ماشین آلات اداره کل راهداری استان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از این زلزله برخی از محور‌های استان به علت ریزش کوه مسدود شده بودند، افزود: عوامل راهداری استان در سریع‌ترین زمان اقدام به پاکسازی محور‌ها نمودند و در حال حاضر نیز تردد در این محور‌ها با وجود ترافیک نیمه سنگین، روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات مربوط به بازگشایی راه ها، ۴۰۰ نفر از کارکنان و ۲۱۰ دستگاه ماشین الات سنگین اعم از لودر، گریدر، تانکر سوخت، تانکرآب، بیل مکانیکی، کمپرسی و جرثقیل به صورت شبانه روزی مشغول کارآوار برداری و بازگشایی معابر در مناطق زلزله زده می‌باشد.

وی در پایان از ارسال اقلام خوراکی و مایحتاج اولیه زلزله زدگان به ارزش ۵۰ میلیون تومان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناطق زلزله زده خبرداد.

 

انتهای پیام/ز

بازگشایی راه هایی که بر اثر زلزله مسدود شده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار