آیت‌الله معلمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاست‌های عربستان در منطقه شکست خورده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست‌های منطقه‌ عربستان در کشورهایی همچون سوریه و عراق شکست خورده است و برای جبران خسارت شکست‌هایش درصدد ایجاد فتنه در منطقه است.

آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات مداخله جویانه عربستان در لبنان، اظهار کرد: سیاست‌های منطقه‌ عربستان در کشورهایی همچون سوریه و عراق شکست خورده است.

وی ادامه داد: عربستان برای جبران خسارت شکست سیاست‌هایش، درصدد ایجاد فتنه در منطقه از جمله در لبنان است.

آیت‌الله معلمی تصریح کرد: اوضاع داخلی عربستان وخیم است و مردم این کشور از ظلم‌های آل سعود به ستوه آمده‌ و ناراضی‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سعد حریری قربانی  مطامع و اهداف آل سعود شد، تاکید کرد: ماجراجویی‌هایی که عربستان در منطقه انجام می‌دهد، از جمله دیکته کردن استعفا به سعد حریری، برای این است که از وخامت اوضاع داخلی این کشور بکاهند و حواس‌ها را پرت کنند.

آیت‌الله معلمی اضافه کرد: مردم لبنان هوشیاراند با توطئه‌ها مقابله می‌کنند و اجازه نمی‌دهند عربستان چیزی را به آنان دیکته کند.

وی به اصلاحات در عربستان اشاره کرد و آن را اصلاحات آمریکایی و فرمایشی خواند و خاطر نشان کرد: زمانی می‌توان از اصلاحات حقیقی نام برد که به همه مردم حق رأی داده شود و صرف اینکه زنان اجازه رانندگی پیدا کنند نمی‌توان گفت که آن جامعه در حال اصلاحات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار