فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه نهادینه شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:فرهنگ کتاب وکتاب خوانی باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در نشست تخصصی هم اندیشی بانوان شاعر و نویسنده استان با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه زلزله اخیر استان‌های غرب کشور گفت: از حضور پر شور مردم استان در جمع آوری و ارسال کمک به مردم زلزله زده استان‌های غرب کشور وبه ویژه کرمانشاه قدردانی می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به هفته گرامیداشت کتاب گفت: متاسفانه به دلایل مختلف سرانه کتابخوانی در کشور کم شده و در این زمینه باید فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار جامعه تبلیغ و این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغ فرهنگ کتابخوانی ضروری است شهرداری‌های استان فعال‌تر عمل کنند و در طراحی مبلمان‌های شهری ازالمان‌های کتاب و کتابخوانی استفاده کنند.

رادفر ادامه داد: در این زمینه لازم است نویسندگان کتاب نیز کتاب‌های را نگارش کنند که مورد نیاز مخاطبان است و مخاطبان از آن‌ها استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: از نویسندگان انتظار می‌رود زیبایی‌های جامعه را به تصویر بکشند و در مسیر توسعه و بالندگی کشور قلم فرسایی کنند.

انتهای پیام//ن.م

 

نشست تخصصی هم اندیشی بانوان شاعر و نویسنده استان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.