امام جمعه ساری:

ولیعهد عربستان هنوز غوره نشده می‌خواهد انگور شود

امام جمعه ساری گفت: ولیعهد عربستان هنوز غوره نشده می‌خواهد انگور شود، به او می‌گوییم اگر می‌خواهد رئیس و قدر قدرت شود، کتاب بخواند و با دم شیر بازی نکند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه ضربه شصت ایران را در ۴۰ سال دیدید، گفت: اینطور نیست که ولیعهد عربستان برای ما ژست بگیرد و شاخ و شانه بکشد، صدام همه امکانات را داشت و هیچ غلطی نکرد، شما هم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

وی افزود: ولیعهد عربستان بداند ما در ایران بسیج داریم، سپاه که پولی و استعماری نیست، ارتش، بسیج و نیروی انتطامی همه سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و همه لشکر خدا هستند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به وضعیت مردم یمن و میانمار بسیار دردناک اشاره کرد و گفت: انتقام مظلومان میانمار، یمن، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان از رژیم کودک‌کش و غارتگر آل‌سعود گرفته می‌شود.

آیت‌الله طبرسی خطاب به ولیعهد عربستان افزود: بی‌خود این پول‌ها را به شکم آمریکا و رژیم صهیونیستی نریز، ایران را تهدید نکن که گردن کلفت‌تر از شما در این مسائل مانده اند.

امام جمعه ساری با اشاره به زلزله کرمانشاه که سبب جان باختن، مصدوم و بی‌خانمان شدن هزاران نفر شده است، گفت: مردم کمک‌های خود را به شماره ۹۹۹۹ کمیته امداد امام خمینی و ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

وی افزود: در ایران زلزله، سیل و جنگ زیاد دیدیم، در این زمان عده‌ای سوء استفاده می‌کنند، لذا دولت باید مراقب باشد و با این اقدامات که حیف و میل اموال مردم و دولت است برخورد کند، ستادی نیز در این زمینه تشکیل شود و باید به داد تعدادی که زنده ماندند باشیم و برای آن‌ها خانه بسازیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برخی‌ها موضوع زلزله را سیاسی کرده‌اند، گفت: حالا ساختمان را هر کسی ساخت، خراب شد وقتی موضوع را سیاسی کنیم از کار‌ها عقب می‌افتیم باید تلاش کنیم که بدون چشمداشت به خارجی‌ها، مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/آ

تذکر امام جمعه ساری به ولیعهد عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار