ارسال کمک های تجار و بازرگانان کردستانی به کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، از ارسال همزمان ۲۵ کامیون کمک تجار، بازرگانان، اصناف و معدنداران کردستانی به کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی امروز جمعه در حاشیه ارسال کمک های کمیته اصناف، تجار، معدن داران و صنعتگران استان کردستان برای زلزله زدگان کرمانشاه در جمع خبرنگاران استان گفت: این کمیته از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق صنعت و معدن تشکیل شده که تاکنون ۲۰ کامیون کمک برای کرمانشاه بارگیری کرده است.

وی افزود: این کمک ها شامل اقلام خوارکی و گرمایشی همچون چراغ، گاز، موکت، فرش، یک هزار و ۷۰۰ تخته پتو، چادر، نایلون، کفش، آب معدنی سه ماشین، مرغ یخ زده حدود ۵ هزار قطعه، وسایل بهداشتی بانوان، پوشک بچه، شیرخشک، انواع کنسروها، فندک، چوب و ... است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به ارسال ۳۰ کامیون از سوی تجار، بازرگانان، اصناف و معدنداران استان به کرمانشاه تاکنون، عنوان کرد: بزرگترین محموله کمک های مردمی هم امروز شامل ۲۵ کامیون همزمان راهی کرمانشاه شد.

دره وزمی با تاکید بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/م

کمک های تجار و بازرگانان کردستانی راهی کرمانشاه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.