نماینده ولی فقیه در استان:

حجت و معیار عمل مسلمانان ، سیره و سنت پیامبر مهربانی و ائمه اطهار است

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: سیره و سنت پیامبر مهربانی و ائمه اطهار، حجت و معیار عمل مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با تسلیت ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) این روز را مصیبت عظمای مسلمانان خواند و گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) برای اداره جامعه اسلامی سیره‌های متعددی داشت که اولین سیاست ایشان متکی بر وحدت و اتحاد مسلمانان بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان، اصلاح سبک زندگی مردم و سوق یافتن به فرهنگ و تمدن اسلامی و همچنین حفظ روحیه مقاومت امت اسلامی در برابر مشرکان و منافقان را از دیگر سنن و سیره‌های مهم پیامبر اسلام (ص) خواند و گفت: در شرایط حساس فعلی جهان اسلام باید با ایستادگی و اجتناب از تفرقه، توطئه استکبار و صهیونیسم جهانی را خنثی کرد.

وی در ادامه با ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه گفت: این مصیبت برای مردم کرمانشاه آزمایش صبر و تحمل و برای مردم ایران آزمایش همدردی و کمک به حادثه دیدگان بود و در این راستا مردم لرستان نیز سخاوتمندانه وارد میدان شدند و حجم زیاد کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنان جای تشکر و سپاسگزاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به نقش برجسته رهبر معظم انقلاب، بسیجیان و نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: مهمترین درس حماسه آزادسازی سوسنگرد، درس مقاومت، ولایتمداری و دشمن شناسی است.

سالروز شهادت امام رضا (ع) و ذکر ابعاد مختلف حیات سیاسی-اجتماعی این امام همام و همچنین اهداف توطئه غربی-عربی علیه حزب الله لبنان در حوادث اخیر سیاسی لبنان از دیگر بیانات خطیب نماز جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته بود.

انتهای پیام/د

سیره و سنت پیامبرمهربانی وائمه اطهار، حجت و معیار عمل مسلمانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار