ارسال کمک ۲۵ میلیارد ریالی مردم استان به کرمانشاه

محموله ۲۵ میلیارد ریالی کمکهای مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛استاندار در آیین ارسال این محموله با تسلیت به خانواده های داغدار و آسیب دیدگان این حادثه گفت: ارزش کمک های مردمی به مردم زلزله زده ی کرمانشاه 25 میلیارد ریال برآورد شده است که با یکصد دستگاه کامیون به این مناطق ارسال شد.


علی محمد احمدی با بیان اینکه ارسال کمک های مردمی از این استان با همکاری جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده کرمانشاه همچنان ادامه دارد افزود: کمک ها بر اساس نیاز مردم مناطق زلزله زده جمع آوری می شود.


وی با قدردانی از این حرکت خودجوش مردم از آنها خواست برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه های جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.


جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان نیز با بیان اینکه تلاش می شود تا این محموله ها در سریع ترین زمان ممکن به شهرهای غربی استان کرمانشاه ارسال شود گفت: این کمک ها شامل چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه، شیرخشک، آرد، لوازم بهداشتی، ترشیجات، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز است.


داود رهزادی مدیرعامل شرکت برق استان هم گفت: گروه های امداد رسانی شرکت برق و آب و فاضلاب همچنین تعدادی تانکر آبرسانی به همراه این محموله اعزام شدند تا بتوانند فعالیت های امدادی و خدماتی را در این مناطق انجام دهند.


مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان نیز از فعالیت گروه های بسیجی در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: 5 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی طی روزهای اخیر توسط بسیجیان جمع آوری شده است.


جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم با باین اینکه پایگاههای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان تا 4 آذر ماه برپا است گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به مردم زلزله زده به شماره حساب 99999 واریز کنند.

انتهای پیام/د

کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.