امام‌جمعه بخش زیراب:

جامعه بشری تشنه عدالت عاشورایی

امام‌جمعه بخش زیراب جامعه بشری را تشنه عدالت عاشورایی توصیف‌کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی امام جمعه بخش زیرآب در خطبه‌های نماز‌جمعه این شهرستان با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: پیامبر گرامی اسلام با عمل خود، دستورات الهی را برای انسان‌شدن، آموزش داد.

وی با بیان اینکه ۷۲ روز قبل از رحلت پیامبر (ص)، در غدیر خم شاهد معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی پیامبر بودیم، افزود: مردم مدینه به وظیفه حمایت از ولایت و جانشین پیامبر (ص) عمل نکردند و به قول حضرت فاطمه (س)، نفاق مردم مدینه در پذیرش آسان تغییر نظر پیامبر (ص)، آشکار شد.

امام‌جمعه بخش زیراب گفت: سخنان دروغ، تخلف در وعده و خیانت در امانت از نشانه‌های افراد منافق است.

حجت الاسلام رضایی افزود: مسؤولان و رسانه‌های صهیونیستی از عربستان سعودی برای مخالفت با ایران، حماس، انصار‌الله و حزب‌الله تشکر می‌کنند و عربستان را به‌خاطر تحقق رؤیا‌های صهیونیسم، دوست خود می‌دانند.

وی گفت: این قضایا بیانگر آن است که وهابیت فرزند نا‌خلف یهود و صهیونیسم است.

خطیب‌جمعه زیراب سوادکوه به لزوم کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب‌کشور تاکید کرد و با تقدیر از حضور سر‌زده وزیر آموزش و پرورش از مدارس سوادکوه و دیدار با معلمان و دانش‌آموزان، گفت: بازدید سر‌زده و پیگیری مشکلات با حضور در مدارس و استفاده از نظرات معلمان و دانش‌آموزان شیوه‌ای است که سایر وزرا هم از آن الگو‌برداری‌کنند.

انتهای پیام/آ

جامعه بشری تشنه عدالت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.