همزمان با هفته بسیج؛

یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین در تهران برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین، همزمان با هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود.

یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین در تهران برگزار می شودبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صائبی مسئول روابط عمومی و سخنگوی یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین گفت: این یادواره با هدف گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت «امت واحده» در تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر حضور چهره‌های ملی و بین‌المللی، خانواده شهدای فاتحین، خانواده‌های فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حشدالشعبی و حزب‌الله نیز حضور خواهند داشت.

صائبی عنوان کرد: مراسم یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه اول آذر همزمان با هفته بسیج در مصلی تهران و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این یادواره گفت: رونمایی از سرود فاتحین، سخنرانی مقامات لشگری و کشوری، تجلیل از سه خانواده شهید تیپ زینبیون، دو تن از فرماندهان تیپ فاطمیون، ۱۲ شهید مدافع حرم تیپ فاتحین، شهدای مدافع حرم ارتش و ٥٠ خانواده شهید فاطمیون، ٢٠ شهید زینبیون و ٢٠ خانواده شهدای سوری و عراقی از بخش‌های اصلی این یادواره است.

صائبی همچنین به بخش‌های جانبی این یادواره اشاره کرد و افزود: نمایش تصاویر شهدای و مکان‌های عملیاتی جبهه مقاومت، برپایی غرفه مشاوره خانواده معظم شهدا، غرفه مشاوره ازدواج به سبک و سیره شهدا و برگزاری ازدواج های آسان، غرفه کودکان و نیز عرضه محصولات تولیدی فرهنگی بامحوریت شهدای جبهه مقاومت نیز از جمله بخش‌های جانبی این یادواره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار