لرستان؛

کاروان کمک‌های اهدایی جامعه ورزش لرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند

مراسم اعزام کاروان کمک‌های اهدایی جامعه ورزش لرستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراسم اعزام کاروان کمک‌های اهدایی جامعه ورزش لرستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، شامگاه پنج‌شنبه، ۲۵ آبان‌ماه با حضور جمعی از مربیان، ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان ورزش استان در درب ورودی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

در حاشیه این برنامه که با حضور مدیرکل، معاونین، روسای هیئت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران استان برگزار شد، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که مرام پهلوانی درایران نمی‌میرد، گفت: ورزشکاران لرستانی امروز با لباس‌های ورزشی به کمک مردم زلزله‌زده آمدند تا بگویند «در غم این مصیبت با شما مردم شریف کرمانشاه خصوصاً مصیبت‌دیدگان شریکیم».

وی با اشاره به این‌که برخی از ورزشکاران و قهرمانان پاداش هدایای مسابقات خود را کمک کرده‌اند، افزود: این در حالی‌است که برخی از ورزشکاران به‌ویژه کوهنوردان و کشتی‌گیران لرستانی در همان ساعات اولیه در محل حاضر شدند و میدانی در محل حادثه کمک کرده‌اند.

عزیزپور در ادامه با اشاره به این‌که برخی از کمک‌های جامعه ورزش، مستقیما از شهرستان‌های نزدیک‌تر در حال انتقال است، ادامه داد: ببشتر این کمک‌ها در قالب موادغذایی کنسروشده، خشکبار، پتو، آب معدنی، پلاستیک روکش، شیرخشک و مواد بهداشتی است.

عزیزپور در پایان از جامعه ورزش خواست، همچنان مثل روز‌های گذشته در پایگاه‌های انتقال خون حضور یابند و باراهدا خون به‌موقع، صدمه‌دیدگان را یاری رسانند.

انتهای پیام/د

اعزام کاروان کمک‌های اهدایی جامعه ورزش لرستان به مناطق زلزله‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار