امام جمعه بافق؛

ریشه داعشی ها در حال از بین رفتن است

امام جمعه بافق گفت: با رشادت های فرزندان شیعه، ریشه داعشی ها در حال کنده شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت:امام مجتبی برای حفظ اسلام صلح نامه را پذیرفت و پیامبر اکرم پس از رحلتش دو چیز گرانبها را برای مسلمانان بجا گذاشت.

محمد رضا حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استکبار جهانی که در راس آن آمریکا و ابرقدرت ها وجود دارند از تجزیه سوریه و عراق ناکام مانده اند تصریح کرد:با رشادت های فرزندان شیعه ریشه داعشی ها در حال کنده شدن است.

وی همچنین با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت:کمک های دولتی و مردمی شده اما هنوز باید کمک شود.

امام جمعه موقت بافق افزود:از همه کسانی که می توانند در جهت کمک کردن به این زلزله زدگان و جبران خسارت موثر باشند در خواست می کنم به یاری مردم بشتابند.

حقیقت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین بیان کرد:این اجتماعات باید عزم همگان را ثابت و استوار کند و در این مسیر ثابت قدم بایستیم.

وی همچینن به برخی مناسبت های مهم در روز های جاری پرداخت و بیان داشت:آزادسازی سوسنگرد،سالروز شهادت امام رضا(ع) وهجرت رسول اکرم برخی از مناسب های مهم در هفته جاری است.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت:مردم شیعه در زمان امام رضا تا حدودی به بلوغ فکری و سیاسی رسیده بودند و می توانستند برخی کارهای سیاسی را تجربه کنند.

حقیقت افزود: چهار امام اول تاکید داشتند که اصل اسلام تثبیت شود و ریشه آن محکم گردد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه ی بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار