امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی دانشگاه سراسری بناب با دانشگاه آتاتورک ترکیه

دانشگاه بناب با امضای تفاهم‌نامه‌ای در راستای توسعه و همکاری‌های بین‌المللی با دانشگاه آتاتورک Ataturk ترکیه بزرگترین دانشگاه جهان اسلام وارد مرحله‌ای جدید از پیشرفت و توسعه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه سراسری بناب با دانشگاه آتاتورک AtaTurk استانبول به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام در راستای ایجاد ارتباط و ارتقای سطح علمی دو دانشگاه امضا شد.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه در راستای گسترش ارتباطات خارجی و ارتقای چشم انداز بین‌المللی دانشگاه بناب و همچنین به منظور استفاده هرچه بهتر و بیشتر دانشگاه بناب از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در عرصه روابط خارجی و بالاخص ظرفیت‌های دانشگاه‌های جهان اسلام، مابین دانشگاه بناب و آتاتورک ترکیه با یکدیگر منعقد شد.

گفتنی است، بر اساس این تفاهم‌نامه دو دانشگاه در زمینه‌های برگزاری سمینارهای داخلی و خارجی، جذب دانشجو و زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این گزارش می‌افزاید، پروفسور اومر چوماکلی رئیس دانشگاه آتاتورک ترکیه که یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های جهان اسلام است به دعوت رئیس دانشگاه بناب جهت بازدید از دانشگاه بناب و امضای تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی در دانشگاه بناب شخصاً حضور یافت.

پروفسور چوماکلی بعد از بازدید آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و فضای آموزشی و پژوهشی دانشگاه، دانشگاه بناب را مستعد همکاری دانست و با ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد همکاری‌های گسترده علمی و پژوهشی مابین دو دانشگاه خواهیم بود.

لازم به ذکر است، دانشگاه آتاتورک ترکیه با سی‌صد و بیست هزار دانشجو یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان اسلام است.

دانشگاه بناب با امضای این تفاهم‌نامه وارد مرحله‌ای جدید از پیشرفت و توسعه شد.

انتهای پیام/ب

دانشگاه سراسری بناب با دانشگاه آتاتورک ترکیه تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی امضا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.