دانستنى‌هاى علمى؛

پیشگیری از بروز سرطان با مصرف این سبزی/ زنگ خطرهای سکته مغزی را بشناسید/ نشانه بارز موذی‌ترین سرطان در بدن/ علائم عفونت قارچی ناخن

احساس ضعف و بی حسی در بازو، ساق پا و یا صورت می‌تواند نشانه ای از یک سکته مغزی باشد.

به گزارش  خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

عمر طولانی با یک رژیم غذایی مفید

بازبینی جدید مطالعات و شواهد پزشکی نشان می‌دهد افراد چاقی که یک "رژیم غذایی کم چرب برای کاهش وزن" را دنبال می‌کنند چند سال به عمرشان اضافه می شود.

 نوشیدنی زنجبیل برای سوزاندن چربی‌های شکمی

زنجبیل یکی از این روش‌های درمانی طبیعی فوق العاده موثر در سوزاندن چربی است و به دلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی‌ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع می کند.

 هشدار درباره خطر فیجت اسپینرها برای کودکان/طولانی با یک رژیم غذایی مفید/چربی اشباع در بدن باعث بروز این بیماری در بدن می شود/نشانه بارز موذی ترین سرطان در بدن/

چربی اشباع در بدن باعث بروز این بیماری می‌شود

مطالعات نشان داده است که چربی‌های اشباع موجب افزایش التهاب در بدن می‌شود که با بیماری قلبی، آرتروز، دیابت نوع2 پوکی استخوان و سایر مشکلات سلامت مرتبط است. استرس موجب پیچیده شدن شیوه فرآوری غذا در بدن می شود.

علائم عفونت قارچی ناخن چه چیزهایی هستند؟

هنگامی که شما به عفونت قارچی ناخن مبتلا می شوید، احتمالا پوشیدن کفش، راه رفتن و یا ایستادن برای مدتی طولانی دشوار و یا حتی دردناک خواهد بود. همچنین این عفونت می‌تواند به سایر ناخن‌های شما نیز منتقل شود. با گذشت زمان، عفونت قارچی ناخن می‌تواند آسیب‌های دائمی به ناخن و یا بستر ناخن شما وارد آورد.

نشانه‌های عفونت قارچی ناخن:

ناخن‌ها به رنگ زرد یا قهوه‌ای درمی‌آیند. این تغییر رنگ از نوک ناخن‌ها شروع می‌شود و در عرض آن‌ها گسترش می‌یابد. این ناخن‌ها ممکن است شکاف بردارند یا تکه‌تکه شوند.
خرده‌ریزهایی زیر ناخن‌ها جمع می‌شوند. درنهایت ممکن است ناخن از جای خود بلند و از بسترش جدا شود.


هشدار درباره خطر فیجت اسپینرها برای کودکان/طولانی با یک رژیم غذایی مفید/چربی اشباع در بدن باعث بروز این بیماری در بدن می شود/نشانه بارز موذی ترین سرطان در بدن/

پیشگیری از بروز سرطان با مصرف فلفل دلمه

فلفل دلمه ای یکی از کم کالری ترین سبزیجات است و به لاغر شدن کمک می‌کند. از فلفل می‌توان برای پیشگیری از بروز سرطان هم استفاده کرد.

نشانه بارز موذی‌ترین سرطان در بدن

خستگی یک علامت شناخته شده در مورد اغلب سرطان‌ها است. خستگی ناشی از سرطان با خستگی معمولی تفاوت دارد و با خواب و استراحت برطرف نمی شود. این خستگی با فعالیت های روزمره و طبیعی تداخل دارد و می تواند فرد را تحریک پذیر و ضعیف کند. هر گونه خستگی غیر معمول باید به اطلاع پزشک رسانده شود.

معجزه پیاده‌روی

بر اساس مطالعات محققان 150 دقیقه پیاده‌روی در هفته و کاهش 7 درصد از وزن بدن می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را تا 58 درصد کاهش دهد.

 هشدار درباره خطر  اسپینرها برای کودکان/طولانی با یک رژیم غذایی مفید/چربی اشباع در بدن باعث بروز این بیماری در بدن می شود/نشانه بارز موذی ترین سرطان در بدن/

زنگ خطرهای سکته مغزی را بشناسید

ضعف در پاها و بازوها احساس ضعف و بی حسی در بازو، ساق پا و یا صورت می تواند نشانه ای از یک سکته مغزی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار