امام جمعه موقت تهران؛

دشمن از برگزاری یادواره شهدا می ترسد/براندازی نظام هنوز هدف آمریکاست

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز دشمن از برگزاری یادواره های شهدا وپیروی از راه شهدا توسط مردم ایران هراس دارد.

دشمن از برگزاری یادواره شهدا می ترسد/براندازی نظام هنوز هدف آمریکاستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره 32 شهید روستای پسوجان که در حسینیه این روستا و با حضور خانوانده شهدا و مسئولین و قشرهای مختلف مردم برگزار شد گفت : این ملت باشهیدان ، با نظام اسلامی و با ولایت فقیه پیمان بسته ،تا اسلام تنها نماند .

وی افزود : شهدا همه می گفتند امام را تنها نگذارید و امام زمان امروز هم مقام معظم رهبری است که این ملت در بیعت با شهدا همراه ولایت و امام خود هستند تا همواره اقتدار و قدرت نظام اسلامی بماند.


خاتمی اظهار کرد : امروزه با وجود ولایت و رهبری بر ایران اسلامی عقل و تدبیر حاکمیت دارد و رهبران کشورهایی که با رهبری ملاقات داشتند به این نکته اذعان دارند که شخصیت رهبر ملت ایران نمونه و ممتاز دیگر رهبران است .


امام جمعه موقت تهران با نقل خاطراتی از دوران انقلاب گفت : طاغوت با همه دولت هایش با مقاومت مردم ایران شکست خورد وانقلاب پیروز شد 8 سال دفاع مقدس با مقاومت به پیروزی رسید و امروز هم تنها راه پیروز بر آمریکا و اذنابش ایستادگی و مقاومت است و همه شهداء و 32 شهید منطقه پسوجان الگوی مقاومت خستگی ناپذیر بودند که امروز ملتی خستگی ناپذیر را داریم.

وی خطاب به مردم روستای پسوجان گفت : امروز جذاب ترین و بهترین یادوراه شهدا را شما در منطقه سیرجان برگزار می کنید و این نشان از روحیه شهادت طلبی و اینکه فرهنگ شهادت در بین شما مردم زنده است و اینجا است که دشمن می ترسد و شکست می خورد .

آیت الله خاتمی در ادامه سخنان خود به بد عهدی و نفاق و دروغ دولت آمریکا در برجام و با ملت ایران پرداخت و گفت : مذاکره ها جواب نداد و مذاکره چند ساله که خیلی وقت از مسئولین ما گرفت تا به برجام رسید بی نتیجه ماند و از وقتی که برجام به توافق رسید هرروز یک تحریم آمد و باز هم می آید و آمریکایی های اهل شکم همه عهدها را زیر پا گذاشتند پس با این خوی دشمن مستکبر راهی جز مقاومت نمانده است.

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری افزود : خیلی از مسئولین ما هم تا دوسال پیش ابراز می کردند امریکایی ها از براندازی نظام اسلامی عبور کردند اما الآن وزیر خارجه آمریکا می گوید هدف ما براندازی نظام اسلامی ایران است که ما در پاسخ می گوییم کور خواندید و این آرزو را مثل دیگر آرزوهایتان به گور خواهید برد.

آیت الله خاتمی عشق به سالار شهیدان را بیعت شهدا با آرمانهای بلند حضرت  امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت : عشقی که به شهدا داریم از عشق حسین بن علی است و آن روزکه جوانان ما داوطلبانه به ندای رهبر خود لبیک گفتند همان عشق بود و امروز هم همین عشق لبیک به ندای رهبر دارد.

روستای پسوجان در بخش پاریز شهرستان سیرجان با کمتر از 80 خانوار دارای بیش از 100 نفر جانباز و 32 شهید است.

انتهای پیام/ح

آمریکا هنوز به برانداری نظام جمهوری اسلامی فکر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
درود بر شهدا یادشون گرامی
آخرین اخبار