باهدف جلب مشارکت مردمی؛

سمن سرای دادگستری کرمان به بهره برداری رسید

معاونت اجتماع و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری كل استان كرمان نقش سازمانهای مردم نهاد در پيشگيری از وقوع آسيبها بی بديل دانست.

سمن سرای دادگستری کرمان به بهره برداری رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدباقر اسلامی در حاشیه افتتاح سمن سرای دادگستری استان کرمان  گفت:حضور مردم در انجام فعاليتهای داوطلبانه در كشور ما زبان زد است و تا مردم نخواهند و نباشند مشكلی حل نخواهد شد.

اسلامی افزود: سازمانهای مردم نهاد نيز از دل همين مردم بيرون آماده اند و تلاش می كنند به واسطه جلب مشاركتهای اجتماعی در جهت رفع مشكلات گام بردارند.

وی تصریح کرد: اين معاونت نيز بر اساس وظائف ذاتی خويش با مشاركت سازمانهای مردم نهاد فعال در پيشگيری از آسيب های اجتماعی اقدام به در اختيار قرار دادن مكانی به عنوان سمن سرا كرده و در نظر داريم تا بتوانيم با جلب حمايت های بيشتر و با كمك مردم مشكلات و معضلات اجتماعی كه همانا دغدغه مسؤلين به ويژه مقام معظم رهبری هست را كاهش دهيم.

صبح امروز مراسم افتتاح سمن سرای دادگستری استان کرمان،با حضور معاونت های فرهنگی و اجتماعی دادگستری كل استان،رییس کل دادگاه های عمومی وانقلاب شهر کرمان و رئيس بهزيستی شهرستان كرمان و جمعی از سازمانهای مردم نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی سمن سرای دادگستری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار