ثبت وقف یک باب عمارت در نهاوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از ثبت وقف یک باب عمارت به ارزش 600 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ثبت وقف یک باب عمارت در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام  اسدپور، رئیس اداره امور اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: در دومین روز از دهه وقف شش دانگ یک باب عمارت به مساحت 85 مترمربع در این شهرستان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه واقف خیر اندیش با هدف کمک به فقرا و مستمندان نهاوند اقدام به ثبت وقف این عمارت کرده است افزود: ارزش ریالی این وقف 600 میلیون ریال است.

 حجت الاسلام فیض الله اسدپور تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت وقف جدید در زمینه های ساخت مسجد و حسینیه به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 101 موقوفه و 500 رقبه است که درآمدهای حاصل از موقوفه ها در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش هزینه می شود.

 رئیس اداره امور اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند ابراز کرد:  اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با تبلیغات محیطی، نصب بنرها و توزیع بروشورها شهروندان را به این امر خداپسندانه تشویق می‌کند و با معرفی افرادی به عنوان یاوران و سفیران وقف در شهرستان که این افراد به عنوان رابط بین اداره اوقاف در  شهرها و روستاها رایزنی می‌کنند.

 وی گفت: امروز باید وقف هایی با نیات جدید با توجه به نیازهای جدید جامعه شامل  وقف در موارد پزشکی، درمانی و بهداشتی، وقف در عرصه قرآن و قرآن آموزی  انجام گیرد.

انتهای پیام/ ش

ثبت وقف  در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.