استاندار کرمانشاه:

مدیران باید روند عادی‌سازی زندگی مردم در مناطق آسیب‌دیده را تسریع ببخشند

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران باید روند عادی‌سازی زندگی مردم در مناطق آسیب‌دیده را تسریع ببخشند زیرا هنرنمایی و خلاقیت مدیران در موقع بحران مشخص می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: مدیریت انقلابی و جهادی در بهره‌وری بالا است که همه مدیران باید در روند بازسازی از الگوی مدیریت جهادی بهره بگیرند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و مردم از آغاز بحران تاکنون با تمام توان به آسیب‌دیدگان خدمت‌رسانی کرده‌اند گفت: مردم اورامانات با استقبال از کاروان های پشتیبانی و حمایت‌کنندگان از آسیب‌دیدگان، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند که می‌تواند الگویی برای بقیه کشور باشد.

بازوند با بیان اینکه مدیران باید روند عادی‌سازی زندگی مردم در مناطق آسیب‌دیده را تسریع ببخشند زیرا هنرنمایی و خلاقیت مدیران در موقع بحران مشخص می‌شود بیان کرد: از فردا باید تمام ادارات دولتی و بانکها در مناطق زلزله‌زده در محل کار خود حاضر باشند و در صورتی که ساختمان اداره‌ای تخریب شده باشد، ارائه خدمات در زیر چادر یا کانکس انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن برای اسکان موقت و دائم با مشارکت مردم اقدام کند تا روند بازسازی سریع آغاز شود عنوان کرد: به همه خسارت‌یدگان 12 میلیون تسهیلات داده می‌شود تا روند اسکان موقت را زودتر آغاز کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید در نهایت طی یک ماه، پرونده اسکان موقت حادثه‌دیدگان بسته و روند اسکان دائم را آغاز کنیم گفت: لاشه احشامی که زیر آوار مانده است باید تا غروب روز شنبه، از آوار خارج و دفن شوند تا سلامت روستاییان زلزله‌زده به خطر نیفتد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید هر سریعتر زمینه بازگشت دانش‌آموزان به مدارس را فراهم کند عنوان کرد: با توجه به سرما، اهالی شهرستان ثلاث باباجانی نباید مشکل سوخت داشته باشند هرچقدر که لازم است سوخت در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گیرد و هزینه‌های آن را از ستاد بحران تقبل می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

سوخت مورد نیاز در اختیار زلزلع زدگان قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار