اعلام ویژه برنامه‌های عزاداری شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی

در آستانه شهادت امام رضا (ع)ویژه برنامه‌های سخنرانی و عزاداری شهادت امام رضا (ع) که با حضور مردم عزادار در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی در تشریح برنامه‌های شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی گفت: برنامه‌های شهادت امام رضا (ع) از صبح روز امروز ۲۷ آبانماه آغاز و تا سوم ربیع الاول ادامه دارد.

وی با بیان  ویژه برنامه شب شهادت امام رضا (ع)، پس از نماز مغرب و عشاء تحت عنوان شکوه ایثار با حضور زائران عزادار در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود افزود : این ویژه برنامه با اقامه نماز جماعت توسط آیت الله هاشمی شاهرودی صورت می‏گیرد، و در ادامه  حجج الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی، اسکندری و مدنی سخنرانان ویژه برنامه شب شهادت امام رضا (ع) این ویژه برنامه هستند.


معاون تبلیغات آستان قدس رضوی مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی ﻣﯿﺮداﻣﺎد، ﺳﻠﺤﺸﻮر و ﻋﻄﺎﭘﻮر را از دیگر برنامه‌های شب شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی گفت: ویژه برنامه‌های عزاداری و ذکر مصیبت در روز شهادت امام رضا (ع) از اذان صبح تا بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهدشد.

وی قرائت زیارت‌های امین الله، سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ﺳﯿﺪ ﻣﻬﺪی ﻣﯿﺮ ﺑﺎﻗﺮی و مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهار (ع) را از برنامه‌های بعد از اذان صبح تا ساعت ۶ عنوان کرد.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی در توضیح بخش دوم برنامه‌های عزاداری روز شهادت امام رضا (ع) گفت: بخش دوم ویژه برنامه‌های عزاداری از ساعت ۱۰ صبح با مرثیه‌سرایی آغاز و در ادامه آیت الله علم الهدی و کازرونی به سخنرانی می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی، افزود: ویژه برنامه شام شهادت امام رضا (ع)  قبل از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ع) میزبان عزاداران رضوی است و در این برنامه حجج الاسلام و المسلمین اسکندری، پناهیان و آیت الله صدیقی سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: سلحشور، کریمی، طاهری و مشکینی مداحانی هستند که در این مراسم به مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی برگزاری اجتماع عزادارن رضوی، در روز‌های شنبه و یکشنبه پس از نماز ظهر و عصر در صحن جامع رضوی را از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی برشمرد و افزود: احمد واعظی، میرداماد، مطیعی و رسولی مداحان اجتماع بزرگ عزاداران رضوی حرم مطهر هستند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در روز‌های پایانی ماه صفر، ویژه برنامه متعددی از سوی این معاونت تدارک دیده شده است که به طور شبانه روز درحال اجرا می‏‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

اجتماع بزرگ عزاداران رضوی در حرم مطهررضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار