حضور کارشناسان نظام مهندسی ایلام در سرپل ذهاب

کارشناسان نظام مهندسی ایلام اثر تخریبی زلزله را در سرپل ذهاب بررسی کردند.

حضور کارشناسان نظام مهندسی ایلام در سرپل ذهاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اعضای گروه کارشناسی این بازدید ، متشکل از مهندسان رشته های مختلف با حضور در محلات و مناطق اسیب دیده از زلزله این شهر و استفاده از فرم های ویژه ارزیابی و گفتگوی چهره به چهره با مردم ، میزان ، سطح و الگوی تخریب ساختمان ها را در زمین لرزه یکشنبه شب گذشته مورد تحقیق قرار دادند.


مدیر کمیته نظارت مضاعف هدف از حضور این گروه فنی مهندسی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را ارزیابی سریع و اسیب شناسی ساختمان های سرپل ذهاب پس از حادثه اخیر زلزله عنوان کرد.


علی هواسی گفت: عدم استفاده از مصالح ، سستی نوع خاک،استفاده از بتن نامرغوب،مشکلات موجود در میان قاب ها در بناهای ساختمانی و عدم اجرای مهاربندی ها در سازه ها از جمله مشخصه های واحدهای تخریبی در شهر زلزله زده سرپل ذهاب است.


کارشناسان نظام مهندسی ایلام همچنین ،محموله کمک های اهدایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام به بازماندگان حادثه زلزله در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را تحویل دادند.


وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون (ظهرجمعه) 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در استان داشته است.


این زلزله به 31 هزار واحد مسکونی در هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه آسیب کلی و جزئی وارد کرده است .

 

انتهای پیام/ع

بازدید کارشناسان نظام مهندسی ایلام از میزان تخریب سازه های  سرپل ذهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.