اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق زلزله زده

نخستین تیم تخصصی دانشجویی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب، هم زمان با ارسال کمک‌های دانشجویی به کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: این تیم تخصصی شامل ۱۰ دانشجوی پسر و متخصص در زمینه‌های مختلف همچون جوشکاری، بنایی،برقکاری و آواربرداری عصر روز پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه به سمت مناطق زلزله زده کرمانشاه حرکت کردند.


شهرام مهدوی‌مطلق افزود: دانشجویان جهادگر و جوانان انقلابی این استان همراه با سایر مردم مهربان و نوع دوست ضمن جمع آوری و ساماندهی کمک‌های مردمی و دانشجویی در قالب کاروانی بزرگ، اولین تیم تخصصی جهادگر دانشجویی آوار برداری، ساخت و ساز و مرمت و تعمییر را به مناطق زلزله زده غرب اعزام کردند.


وی ادامه داد: دانشجویان جهادگر با همراه داشتن وسایل مورد نیاز کار خود و با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان مربوطه و زیر نظر سازمان بسیج دانشجویی در ۶ روستا از روستا‌های زلزله زده غرب کشور خدمت رسانی می‌کنند.


مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تیم جهادگر اولین تیم اعزامی است و در صورت نیاز تیم‌های دیگر که هم اکنون نیز آماده برای حرکت هستند، به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.