به زودی انجام می شود؛

راه اندازری بوستان کتاب در همدان

فرماندار همدان در بازدید از کتابخانه های فعال از راه اندازی بوستان کتاب در همدان خبر داد.

بازديد فرماندارهمدان از دو کتابخانه با همراهي گروه مشاوران جوان فرمانداربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی فرماندار همدان، اين بازديدها را در راستای اجرای برنامه هاي متنوع پيش بينی شده هفته کتاب در سطح شهرستان دانست و گفت : هدف نهايي اين برنامه ها توجه دادن عموم مردم به کتاب، ترويج فرهنگ کتابخوانی و افزايش سرانه مطالعه است.

فرماندار شهرستان همدان با بيان اينکه ميانگين مطالعه هر فرد در کشور ما 13 تا 15 دقيقه است افزود : در حوزه تفکر ، مطالعه و کتابخوانی ضعف داريم که اين وضعيت در مقايسه با سبقه تاريخی ما نگران کننده است .

وی اضافه کرد : کشور ما مهد علم و دانش و بهره مند از دانشمندان علما و شخصيتهای بزرگي بوده که نشان مي دهد در مطالعه سرآمد بوده ايم اما اين وضعيت بسيار تفاوت کرده و مناسب نيست.

تعالي تاکيد کرد : بايد از همه فضاهايي که امکان مطالعه حتي بطور مختصر وجود دارد استفاده کنيم و بطور مثال با گنجاندن قفسه کوچکي از کتابهای کاربردی در برخی واحدهای صنفی، اتوبوسها، بانکها و اينگونه مراکز به کتاب و کتابخوانی توجه جدی تری داشته باشيم.

فرماندار همدان افزود : با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری نيز بنا داريم بوستان کتاب در همدان راه اندازی شود تا بتوانيم سرانه مطالعه را با فرهنگ سازی افزايش دهيم.

انتهای پیام /ش.و

بازديد فرماندارهمدان کتابخانه های عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار