دوستی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بلوکه کردن کمک‌ها به زلزله زدگان خصومت آشکار آمریکا نسبت به مردم ایران را نشان می‌دهد

عضو حزب اعتماد ملی گفت: بلوکه کردن کمک ها به زلزله زدگان غرب کشور خصومت آشکار آمریکا نسبت به مردم ایران را نشان می‌دهد.

اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه وزارت خزانه داری آمریکا کمک 200 هزار دلاری به زلزله زدگان کرمانشاه را بلوکه کرد، اظهار کرد: این اقدام آمریکا از دو منظر دشمنی آنان با ملت ایران و حقوق بشری قابل بررسی است.

وی ادامه داد: بلوکه کردن پول‌هایی که برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور جمع‌آوری شده، خصومت آشکار آمریکا نسبت به مردم ایران را نشان می‌دهد.

دوستی گفت: این خصومت در حدی است که حتی حاضر نیستند  در بلایای طبیعی مثل سیل یا زلزله  کمک‌های دیگران به دست مردم ایران برسد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به سابقه طولانی دشمنی آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکا به صورت صریح خلاف حقوق بشر و حقوق ملت‌ها بوده و قابل پیگیری بین‌المللی است.

وی افزود: آمریکا در جریان برجام هم بدعهدهای فراوانی را انجام داده است و موانعی را سر راه کشورهای دیگر برای همکاری نکردن با ایران ایجاد کرد.

دوستی خاطر نشان کرد: آمریکا استانداردهای دوگانه‌ای نسبت به حقوق بشر دارد و در مورد زلزله زدگان کشورمان هم این مهم آشکار شد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار