جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حمید خرمدل صبح شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال درحالی سی‌وهشتمین سالگرد تشکیل بسیج را گرامی می‌داریم که روحیه بسیجی در تمامی کشور‌های اسلامی ریشه دوانده است.

وی عنوان کرد: امسال هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» برگزار می‌شود و برنامه‌ها بر این اساس و مردم محور برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی‌های بسیج می‌توان به حافظان معنویت، حمایت و برقراری امنیت، فداکاری و ایستادگی در برابر استکبار اشاره کرد.

وی یکی از طرح‌های جدید بسیج در استان را گشت بسیج در محلات عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری امسال، گشت بسیج محله در تمامی محلات استان است که از پنج آذر آغاز می‌شود و همیشگی خواهد بود.

وی عنوان کرد: خنثی‌سازی توطئه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله نقش‌آفرینی‌های بسیج است که تا کنون موفق بوده‌اند.

 وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ رده در سطح بسیج در استان بوشهر وجود دارد تصریح کرد: در هفته بسیج پنج هزار برنامه با ۷۰۰ عنوان تدوین شده است و ۱۱ برنامه شاخص و محوری در مرکز استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل بروز زلزله غرب کشور بسیج سازندگی برای بازسازی در مناطق حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، بازسازی هر منطقه زلزله زده به یک استان داده شده است و اکنون سردار رزمجو به همین دلیل در مناطق حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/ف

 برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.